Pirmasis važiavimas: Skoda Kodiaq 7 vietų visureigio apžvalga

Pirmasis didelis Skoda visureigis pasirodė esąs sėkmingas – daugiau nei 50 000 JK pirkėjų pamėgo Kodiaq. Praėjus aštuoneriems metams nuo jo pristatymo, Čekijos automobilių kompanija į mūsų krantus pristato visiškai naują savo šeimos visureigio versiją, todėl išvykau į pakrantę pažiūrėti, kaip visiškai naujas modelis lyginamas su populiariu pirmtaku.
Kai sėdau prie vairo ir patraukiau link garsiojo Kerio žiedo pietų Airijoje, debesys prasisklaidė, ir aš pirmą kartą pamačiau saulę, spindinčią nuo pilko grafito variklio dangčio. Dėl vešlių kalvotų, nuostabių Airijos miestų ir raižytos pakrantės, kurią galima tyrinėti, Kodiaq buvo daug ką išbandyti.
Norėdamas kuo geriau išnaudoti orą ir pamatyti, koks galingas buvo Kodiaq, nusitaikiau tiesiai į paplūdimį – juk turėtų būti vasara.
Inch Beach yra vos kelios minutės kelio automobiliu nuo Kerio žiedo, o gražus pakrantės kelias, vedantis ten, yra vertas. Kai debesys slinko, saulės apšviesti vaizdai atskleidė atšiaurų Atlanto kelią.
Mėgautis kraštovaizdžiu buvo malonu ir lengva dėl paties Kodiaq. Šį antrosios kartos šeimos visureigį vairuoti buvo lengva, iš dalies dėl neperkrauto salono, kuris sukūrė ramią, jaukią erdvę su elegancijos dvelksmu. Viskas yra lengvai pasiekiama, o virtualioje kabinoje – 10 colių įstrižainės skaitmeniniame ekrane, kuris pakeičia tradicinius prietaisų skydelio ciferblatus – rodoma visa reikalinga informacija, kurią galima suasmeninti, kad būtų parodyta, ką norite matyti, ir pašalinti kai kuriuos dalykus. tu ne.

Šio atnaujinto modelio pavarų perjungiklis buvo atitrauktas nuo centrinės konsolės ir sumontuotas ant vairo kolonėlės. Reikia šiek tiek priprasti, nes raumenų atmintis iš karto mato, kaip pasieki kairę, bet kai prisitaikai, tai visiškai natūralu ir labai protinga.
13 colių informacinis ir pramogų ekranas, kuris pasiekia DAB radiją ir rodo navigaciją arba, mano atveju, Android Auto, leido man eiti teisingu keliu, kai plaukiau pakrante. Po ekranu yra „Smart Dials“, naujas „Kodiaq“ priedas. Čia greitai paspausdami ir pasukdami sukamąją rankenėlę galite greitai reguliuoti tokius dalykus kaip oro kondicionierius, temperatūra ir garso garsumas, nesigilindami į informacijos ir pramogų ekrano meniu.

Kilometrai ir peizažai slinko, ir visai greitai pasiekiau savo pirmąjį sustojimo tašką. JK paplūdimiuose nėra daug galimybių vairuoti, todėl būdamas čia Airijoje neketinau praleisti progos pamatyti, kaip gerai „Skoda“ tvarko Inch Beach smėlį. Trijų mylių ilgio, buvo pakankamai vietos saugiai važiuoti automobiliui. Kai vėjas pradėjo plakti smėlį ir užklupo lietus, aš lėkiau palei paplūdimį su bangomis ir besikartojančia saule, sukurdamas pasakišką foną.
Buvo vasaros sezono pradžia, o permainingi orai atitolino daugumą šunų vedžiotojų ir lankytojų. Paplūdimį turėjau beveik sau ir išnaudojau jį maksimaliai. Vairavau 2.0 TDi modelį, kuris, turėdamas 150 AG ir 360 Nm sukimo momentą, puikiai susitvarkė su mano pakėlimu.
„Kodiaq“ pasirodė esąs rafinuotas ir patogus kelyje, sklandžiai įveikiantis kreiserinį greitį. Jis taip pat gana gerai susitvarkė su posūkiais, o kartais į saloną pataikė keli suvirpėjimai, kai retkarčiais atsitrenkėme į nelygų lopą ar duobę, bet nieko, kas nesutrikdė važiavimo daugiau nei širdies plakimas.

Paplūdimyje „Skoda Kodiaq“ jautėsi tvirtai ir gerai įžemintas, net kai aš jį įmečiau į posūkį nelėtėdamas. Didėjant pasitikėjimui automobiliu, greitis pamažu didėjo, o posūkiai tapo griežtesni, bet tai nesutrukdė. Škoda išvis. Jis tęsė tyliai ir sugebėjo valdyti kiekvieną pašėlusiai mestą posūkį taip, lyg tai būtų tiksliai atliktas judesys – galiu jus užtikrinti, kad taip nebuvo.
Sustabdžiau smėlio linksmybes, kai užklupo lietus, ir išėjau į Sammy's Cafe šventovę, esančią šalia paplūdimio, išgerti užtarnautą puodelį arbatos ir gabalėlio pyrago – nuoširdžiai galiu rekomenduoti Bakewell gabalėlį!
Sustojęs grįžau prie automobilio ir grįžau žingsniais pakrantės keliu, kol pasirinkau Kerio žiedą, kuris nuvedė mane toliau į vidų. Važiavau per kaimus ir kaimus, kai plaukiau link Kilarnio nacionalinio parko ir viešbučio „Europe“, kurie turėjo būti mano namai nakčiai.
Šis penkių žvaigždučių kurortas, įsikūręs Lough Leane pakrantėje, buvo puiki vieta stebėti saulėlydį virš neramių vandenų ir pasimėgauti puikiu maistu bei vynu restorane „Panorama“, o tada išeiti į kambarius gerai išsimiegoti.

Kitą rytą maršrutas nuvedė mane gilyn į Kilarnio nacionalinį parką su stačiomis kalvomis ir siaurais, vingiuotais keliais, kuriuos „Kodiaq“ lengvai išsiuntė. Dyzelinis variklis buvo šiek tiek vangus, o pavarų pasirinkimas buvo šiek tiek lėtas, kai paprašė patraukti nuo sankryžų, kur jums gali prireikti šurmulio, tačiau pajudėjus, automatinė dėžė sklandžiai judėjo per pavaras, kaip reikalavo reljefas. Variklio ūžesys buvo akivaizdus esant galiai, tačiau Kodiaq įsibėgėjus, jis gana gražiai nublanko į antrą planą.
Dyzeliniai varikliai per pastaruosius kelerius metus buvo prastai populiarūs, ir yra daug argumentų prieš juos, tačiau kai kuriems jie vis dar yra teisingas pasirinkimas. Paprastai jie turi daug galios ir mažo sukimo momento, o tai yra puikus derinys, jei ketinate vilkti priekabą ar priekabą. Jie taip pat siūlo keletą puikių ekonomiškumo rodiklių – mūsų bandomasis modelis gali pasigirti vos mažiau nei 52 mylių už galoną, ypač važiuojant ilgais bėgimais, todėl neskubėkite jų nurašyti.
Kai važiavau per Airijos kaimo vietoves, „Kodiaq“ įveikė mylias labai galingai, nors ir neįdomiai. Bet tai nėra mašina, sukurta susijaudinimui. Jis sukurtas taip, kad būtų patogus, patogus ir praktiškas.

Šis, vienintelis septynvietis „Skoda“ serijos automobilis, gali gana patogiai sutalpinti tris suaugusiuosius antroje eilėje ir pakankamai vietos galvai. Trečioji eilė yra šiek tiek sudėtingesnė suaugusiems, bet vis tiek įmanoma šiek tiek lipant. Tačiau vaikams tai nesukels jokių problemų. Kodiaq, net ir septynviečiame, yra tik trys Isofix taškai – vienas ant priekinės keleivio sėdynės ir du ant išorinių antros eilės sėdynių, o tai atrodo šiek tiek aplaidumas, nes trečia eilė yra ideali. vaikams. Priešingai, Kia Sorento, kuris yra tiesioginis Kodiaq varžovas, turi keturis Isofix taškus, po du antroje ir trečioje eilėse.
Jei naudojate visas septynias sėdynes, bagažinės erdvė yra šiek tiek ribota, kaip ir visuose septynviečiuose visureigiaitačiau jame vis tiek galima sutalpinti porą rankinio krepšio dydžio bagažinių arba savaitės maisto prekių. Nuleiskite trečią eilę žemyn ir jums netrūks vietos – bagažinė puikiai tinka sunešti visus su šeima ar šeimos atostogoms atvežtus lagaminus, įskaitant virtuvės kriauklę.

„Skoda Kodiaq“ turi daug ką patikti. Jis erdvus ir patogus salone, o matomumas aplinkui gana geras. Standartiškai įmontuoti priekiniai ir galiniai parkavimo jutikliai bei atbulinės eigos kamera palengvina manevravimą, o atsižvelgiant į santykinę „Skoda“ masę, jie tikrai pravers.
Galimi keturi skirtingi interjero stiliai, du specifikacijų lygiai ir trys skirtingi varikliai, todėl bus daugumą reikalavimų atitinkantis derinys. Kalbant apie kainas, pastaraisiais metais „Skoda“ dar labiau padidino skalę, tačiau jei džiaugiatės pasirinkę žemesnius apdailos lygius ir šiek tiek mažiau galingą variklį, ji vis tiek puikiai atlaiko kai kuriuos savo konkurentus. Mūsų bandomasis modelis kainuoja 39 805 svarus sterlingų, o panašios specifikacijos septynvietis „Kia Sorento“ kainuoja 41 995 svarus, o „Hyundai Santa Fe“ – šiek tiek daugiau – 46 775 svarus.
Ankstesnė karta buvo populiari tarp pirkėjų ir dėl geros priežasties. Šis naujausias modelis panaudojo tą pagrindą ir dar labiau jį patobulino. Jis yra praktiškas, proporcingas, efektyvus ir nėra per daug skurdus, kad būtų galima žiūrėti.
