Viskas, ką reikia žinoti apie Vauxhall

vauxhall-victor.jpg


Paprašykite bet kurio JK asmens, ne tik vairuotojų, įvardyti britų automobilių gamintoją, o pirmasis vardas, kuris ateina į galvą, paprastai bus Vauxhall.

„Vauxhall“ prekės ženklas buvo mūsų kasdienio gyvenimo dalis tiek ilgai, kiek kas atsimena, o iš tikrųjų daug ilgiau – tik nedaugelis supranta, kad tai vienas seniausių automobilių gamintojų ir vienas iš nedaugelio pavadinimų, išgyvenusių iš automobilizmo aušra.

Nors didžiąją savo gyvavimo dalį Vauxhall priklausė Amerikos milžinui, o šiandien priklauso Prancūzijos ir Italijos konglomeratui, bendrovė išliko tvirta britų veikla ir perspektyva. O Vauxhall visada buvo labai aukšto lygio gamintojas, nuolat kovojantis dėl JK automobilių pardavimo topų viršūnės su „Ford“.

Per tą laiką Vauxhall buvo nuolat tyčiojamasi populiariojoje kultūroje, ypač iš tokių, kaip Aukščiausia pavara Televizijos laida. Pirmiausia ji buvo apkaltinta nuobodžių, nepatikimų gaminių gamyba, tačiau ji ir toliau parduoda tūkstančius automobilių entuziastingiems pirkėjams.

Pardavimų atstovai, triūsiantys greitkeliuose, jauni vairuotojai, žengiantys pirmuosius žingsnius keliuose, ar tėvai, vedantys savo šeimą į savaitgalio išvykas, neišvengiamai sėdo prie automobilio vairo, dėvinčio Vauxhall ženklelį „Griffin“.

Taigi, kas ar kas yra Vauxhall?

„Vauxhall“ yra vienas seniausių automobilių gamintojų, vis dar egzistuojančių, tačiau įmonės istorija yra maždaug keturiais dešimtmečiais senesnė nei automobilis. „Vauxhall Iron Works“ buvo įkurta 1857 m., siekdama gaminti siurblius ir variklius laivams. Pavadinimas kilęs nuo jos vietos – Vauxhall, pietų Londone. Įmonė persikėlė į Lutoną 1905 m., praėjus dvejiems metams po to, kai pagamino pirmuosius automobilius. Ji išliks Lutone 117 metų, kol galiausiai 2022 m. perkels savo būstinę į Koventrį, kad prisijungtų prie likusių Stellantis šeima čia JK.

„Vauxhall“ iš pradžių neuždirbo daug pinigų ir po pirmojo pasaulinio karo pradėjo ieškoti partnerio. Amerikiečių milžinė General Motors (GM) įsigijo įmonę 1925 m. ir ėmėsi atnaujinti kai kurias pasenusias Vauxhall transporto priemones, į JK automobilių rinką įnešdama daug naujovių.

1929 m. GM taip pat nusipirko Vokietijos automobilių kompaniją „Opel“, o 1931 m. „Vauxhall“ pradėjo prekiauti sunkvežimiais „Bedford“, kurie buvo pagaminti remiantis GM „Chevrolet“ sunkvežimiais iš Amerikos.

1957 m. pristatytas mažas automobilis Vauxhall Victor greitai tapo labiausiai iš Didžiosios Britanijos eksportuojamu modeliu, nepaisant to, kad JK kritikai jo stilių išjuokė kaip „pernelyg amerikietišką“. 1963 m. prie jos prisijungė mažesnė „Vauxhall Viva“, skirta „Ford Anglia“, o po metų „Vauxhall“ pradėjo gaminti automobilius antroje gamykloje Ellesmere Port Merseyside.

Aštuntajame dešimtmetyje GM pradėjo derinti „Vauxhall“ ir „Opel“ veiklą, išleisdama identiškus modelius skirtingais pavadinimais. 1975 m. Vauxhall Chevette buvo toks pat kaip Opel Kadett, o Vauxhall Cavalier Europoje buvo parduodamas kaip Opel Ascona. Šis sujungimas taip pat lėmė tai, kad „Vauxhall“ faktiškai tapo tik britų ženkleliu ant vokiečių sukurtų automobilių. Paskutinis 1972 m. „Victor“ taip pat buvo paskutinis visos Britanijos „Vauxhall“ – kiekvienas modelis buvo šiek tiek pakeistas „Opel“ automobilių versijomis.

1980 m. senstantį „Viva“ pakeitė visiškai naujas „Vauxhall Astra“. Didesnis „Cavalier“, išleistas po metų, tapo vienu sėkmingiausių „Vauxhall“ modelių, kol galiausiai 1996 m. jį pakeitė „Vectra“ – ir šis, nepaisant BBC apklausos, buvo parduotas dideliais kiekiais. Aukščiausia pavara pavadino jį „mažiausiai patenkinančiu automobiliu Britanijoje“. Ir mažas automobilis „Nova“ užleido vietą šiandieninei „Corsa“.

Daugelį metų Vauxhall buvo antroji automobilių pardavimo vieta Fordas čia JK. Tačiau iki dešimtojo dešimtmečio pabaigos „Vauxhall“ pardavimų sąrašuose panaikino atotrūkį prieš savo didelį konkurentą.

2002 m. automobilių gamyba Lutone baigėsi, kai gamykla buvo perduota furgonų gamybai. Ellesmere Port taip pat iškilo grėsmė, kai 2009 m. GM paskelbė apie bankrotą JAV ir bandė atskirti Vauxhall ir Opel į atskirą įmonę, kuri buvo beveik parduota Kanados milžinei Magna. Tačiau GM galiausiai išlaikė savo turtą Europoje ir iš tikrųjų Astra gamyba buvo perkelta iš Europos, kad būtų sutelkta Ellesmere Port.

GM pagaliau atsisakė savo Europos prekių ženklų 2015 m., kai Vauxhall ir Opel įsigijo Peugeot ir Citroën „PSA Group“ savininkas. 2021 m. PSA susijungė su „Fiat Chrysler Automobiles“ ir „Vauxhall“ tapo vienu iš aštuonių pagrindinių prekės ženklų šiame milžine. Stellantis Grupė.

Kokius modelius turi Vauxhall ir kas dar bus?

Dabartinę „Vauxhall“ asortimentą grindžia du modelių pavadinimai, kurie gyvavo labai ilgai – „ Corsa mažas automobilis ir Astra šeimos liukas. Skirtingai nei jų pagrindiniai „Ford“ konkurentai, abu nerodo jokių greito išnykimo ženklų, nes neseniai buvo pristatytos visiškai naujos elektrinės versijos. „Corsa“ pagaliau išmušė „Ford Fiesta“ iš JK perkamiausių 2021 m. sąrašo viršūnės, todėl fiestos žlugimas ir artėjantis „Astra“ varžovo kirvis Ford Focus.

Didesni „Vauxhall“ automobiliai pateko į istoriją, juos pakeitė visureigiai. Pirmasis iš dabartinio diapazono buvo Crosslandkuris atvyko 2017 m. kartu su didesne seserimi Grandland. Abu buvo pirmieji „Vauxhall“ produktai, kuriems buvo naudingas susijungimas su PSA grupe, nes tai iš tikrųjų buvo Peugeot 2008 m ir 3008 m su skirtingais ženkleliais, o „Grandland“ tapo vienu geriausiai parduodamų Vauxhall. The Mokka2021 m. pasirodė pirmasis prekės ženklo elektrinis visureigis.

Tas pats pasakytina ir apie vienintelį šiuo metu prieinamą „Vauxhall“ žmonių vežėją „ Combo Life Electrickuris pagamintas pagal Combo furgoną, taip pat parduodamas beveik identiškomis formomis kaip ir Citroën ë-Berlingo ir Peugeot e-Rifter. Visi jie yra varomi elektra, yra su penkiomis arba septyniomis sėdimomis vietomis ir yra pastatyti čia, JK, Ellesmere Port.

Kitą kartą „Vauxhall“ pristatymo metu bus atgaivinta kita sena vardinė lentelė – „Frontera“ buvo pristatytas 1991 m. kaip pirmasis šios markės visureigis, o 2004 m. buvo atsisakyta. šiemet kaip visiškai naujas visureigis su hibridine ir visiškai elektrine pavara ir pakeis Crossland.

Dabartinis „Vauxhall“ asortimentas mūsų ekspertų reitingų indekse

Kur galėčiau išbandyti Vauxhall automobilį?

Jums nereikės keliauti per toli, kad rastumėte „Vauxhall“ atstovą, bet galbūt šiek tiek toliau nei prieš kelerius metus.

Prekės ženklas kadaise buvo vienas produktyviausių JK rinkoje, turėdamas daugiau nei 300 atstovybių visoje šalyje. Tačiau pastaruoju metu „Stellantis“ gerokai sumažino skaičių – vien 2021 m. sumažėjo 58 prekiautojai. Tačiau visoje JK vis dar yra daugiau nei 200 prekybos vietų, kuriose galima apžiūrėti „Vauxhall“ asortimentą.

Kuo Vauxhall skiriasi nuo kitų?

Vauxhall sėkmė tebėra tvirtai paremta žinomumu – jis buvo vienas produktyviausių ir lengviausiai atpažįstamų vardų JK automobilių rinkoje beveik tol, kol automobilis egzistavo – ir tuo, kad gamintojas tikrai yra ir visada buvo britas, skirtingai nei jos ilgametė arši konkurentė Ford, kurią daugelis laiko britų kompanija, bet, žinoma, yra amerikietiška.

„Vauxhall“ didžiąją savo gyvavimo dalį priklausė amerikiečiams, o šiandien priklauso prancūzų ir italų daugianacionalinei grupei, kurios būstinė yra Amsterdame, Olandijoje, tačiau ji išlieka vienintelė Didžiosios Britanijos automobilių markė, vis dar egzistuojanti.

Vauxhall faktas, kad nustebintumėte savo draugus

„Vauxhall“ pažįstamas „Griffin“ logotipas datuojamas 13 mth amžiaus. Jis buvo gautas iš Faulkes de Breaute, samdinio kareivio, kuris kovojo už karalių Joną ir dėl to jam buvo suteiktas Lutono dvaras, herbo. Jam taip pat buvo suteiktas turtas į pietus nuo Temzės upės Londone, o „Fauk's Hall“ tapo Vauxhallu, todėl Vauxhall ir Luton buvo sujungti dar gerokai anksčiau nei atsirado automobilių gamintojas.

Originalus Vauxhall geležies gamyklos logotipas buvo pritvirtintas ant kvadratinės formos. Galiausiai jis buvo pakeistas į apskritą, nes „Opel“ turėjo apvalų ženkliuką, todėl reikėjo pagaminti tik vieną variklio dangčio laikiklį, kad tilptų ženkleliai…

Vauxhall logotipas 1980-ųjų ir 1990-ųjų
„Vauxhall“ devintojo dešimtmečio logotipas (kairėje) ir 1990 m. logotipas (dešinėje)

Santrauka

Jau seniai buvo madinga kasinėti Vauxhall, bet net tada, kai tokia kritika turėjo tam tikrą nuopelną paskutiniaisiais XX a.th amžiuje firma ir toliau pardavė daug automobilių.

Šiandien „Vauxhall“ yra daug efektyvesnis gamintojas ir vis dar konkuruoja pardavimo topų viršūnėje – gamintojas, kuris galbūt nerašo daug antraštės apie išskirtinius ar skirtingus produktus, tačiau ir toliau parduoda daug automobilių daugeliui apskritai patenkintų klientų.

Pirkite Vauxhall

Jei norite įsigyti naują arba naudotą „Vauxhall“, „The Car Expert“ partneriai gali padėti jums rasti tinkamą automobilį.

Išsinuomoti Vauxhall

Jei norite išsinuomoti naują „Vauxhall“, „The Car Expert“ partneriai gali padėti rasti konkurencingą pasiūlymą.

Carparison 600x300

Asmeninės nuomos sutartys iš Carparison Leasing. Sužinoti daugiau

„Rivervale Leasing“ logotipas 2022 m

Asmeninės sutarties nuomos pasiūlymai iš „Rivervale Leasing“. Sužinoti daugiau





Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -