„Tesla“ kainų mažinimas: besivystanti elektromobilių rinka 2024 m

„Tesla“ kainų mažinimas: besivystanti elektromobilių rinka 2024 m


Tesla, kadaise buvusi nepaliečiama elektromobilių (EV) lyderė, dabar grumiasi su įnirtingos konkurencijos pasaulinės rinkos realijomis.

Nors Elono Musko vizija apie dirbtinio intelekto varomus robotaksi ir savavaldžius automobilius kažkada sužavėjo pasaulį, elektromobilių milžinas turėjo susidurti su neatidėliotinais iššūkiais – mažėjančiais pardavimais, didėjančia Kinijos konkurencija ir pasauline pragyvenimo išlaidų krize, kuri keičia vartotojus. įpročius.

Pastaruoju metu „Tesla“ pasauliniais kainų mažinimais siekiama padidinti pardavimą, tačiau tai kainuoja – mažesnės pelno maržos, nuvertėjusios perpardavimo vertės ir sunkūs klausimai apie jos ilgalaikę strategiją.

Išmanusis motorizmas tiria dabartinę „Tesla“ padėtį, šių kainų mažinimo poveikį ir kaip platesnės ekonominės sąlygos veikia elektromobilių aplinką.

EV kainos mažinamos visose srityse

Siekdama kovoti su lėtėjančiais pardavimais, „Tesla“ pastarosiomis savaitėmis smarkiai sumažino kainas. Šie sumažinimai apėmė pagrindines rinkas:

  • Jungtinės Valstijos: „Tesla“ sumažino „Model S“, „Model X“ ir „Model Y“ kainas iki 2000 USD.
  • Kinija: Bazinio 3 modelio kaina buvo sumažinta 14 000 juanių (apie 1 900 USD), atsižvelgiant į lėtą veikimą didžiausioje pasaulyje elektromobilių rinkoje.
  • Europa: Panašiai sumažinta „Tesla“ serija, siekiant išlikti konkurencinga su pigesniais Europos ir Kinijos pasiūlymais.

Nors dėl šių kainų mažinimo „Tesla“ transporto priemonės tapo prieinamesnės, dėl jų kilo susirūpinimas dėl pelningumo.

Antrąjį 2024 m. ketvirtį „Tesla“ automobilių gamybos pelnas nukrito iki 14,6%, o tai yra žemiausia per penkerius metus. Konkurentams, tokiems kaip IM Motors, BYD ir Nio, siūlant pigesnius modelius, Tesla vis dažniau yra priversta permąstyti savo kainodaros strategiją pagrindinėse rinkose.

Poveikis perpardavimo vertei

Tiesioginį šių kainų mažinimo poveikį pajunta ne tik įmonė, bet ir vartotojai, pirkę Teslas didesne kaina.

Ankstyvieji naudotojai dabar pastebi, kad jų transporto priemonių vertė smarkiai nuvertėja. Pavyzdžiui, JK prognozuojama, kad anksčiau 2024 m. įsigytas Tesla Model 3 iki 2025 m. pradžios neteks 47 % savo vertės.

Šis greitas nuvertėjimas ypač aktualus pirkėjams, kurie finansavo savo transporto priemones pagal PCP (Personal Contract Purchase) planus, kur būsima automobilio pardavimo vertė yra labai svarbi.

Esamiems „Tesla“ savininkams staigus nuvertėjimas sukėlė susirūpinimą dėl ilgalaikės jų automobilių vertės. Kita vertus, tai gali būti naudinga naudotų automobilių pirkėjams, ieškantiems pigesnių Teslas, tačiau tai kelia pavojų prekės ženklo aukščiausios kokybės statusui.

Kinijos konkurentų kilimas

IM LS6 EV, rimtas „Tesla“ konkurentasIM LS6 EV, rimtas „Tesla“ konkurentas

Kinija tapo dominuojančia jėga pasaulinėje elektromobilių rinkoje, o tokios kompanijos kaip BYD ir Nio siūlo Tesla modeliams nebrangias alternatyvas. Pirmąjį 2024 m. pusmetį BYD Kinijoje 36% viršijo Teslą.

Kinijos elektromobilių gamintojai, kurių daugelis naudojasi vyriausybės subsidijomis, agresyviai veržiasi į Vakarų rinkas, mesdami iššūkį Teslos dominavimui pasaulinėje arenoje.

Subsidijos Kinijos elektromobilių startuoliams taip pat sukėlė susirūpinimą Europoje. Europos Sąjunga pradėjo tyrimą, ar Kinijos automobilių gamintojai nesąžiningai naudojasi valstybės pagalba parduodami elektromobilius mažesnėmis kainomis.

Vartotojams šis pigesnių alternatyvų antplūdis mažina vidutines EV nuosavybės kainas, tačiau taip pat sustiprina spaudimą Tesla išlaikyti savo pozicijas vis labiau perpildytoje rinkoje.

Pragyvenimo išlaidų krizė ir vartotojų elgsena

Tesla iššūkius papildo besitęsianti pragyvenimo išlaidų krizė, kuri pakeitė vartotojų prioritetus. Dėl infliacijos ir didėjančių pragyvenimo išlaidų vartotojai griežtina savo biudžetus ir ieško pigesnių transportavimo galimybių.

Ši tendencija turėjo tiesioginės įtakos elektromobilių rinkai, pirkėjams vis labiau linkstant pigesnių modelių.

Daugeliui Tesla, kuri kažkada buvo statuso ir pažangiausių technologijų simbolis, pirkimas dabar atrodo mažiau pasiekiamas ar reikalingas.

Kadangi tradicinių elektromobilių prekių ženklų, tokių kaip Tesla, kainos išlieka gana aukštos, tokie prekių ženklai kaip MG, smart, Hyundai ir Kinijos automobilių gamintojai siūlo praktiškas alternatyvas žymiai mažesnėmis kainomis. Pavyzdžiui, MG4 EV galima įsigyti už beveik pusę „Tesla Model 3“ kainos, o nuvažiuojant 323 mylias.

Darbo jėgos atleidimai ir „Cybertruck“ atšaukimas

„Tesla“ kovos 2024 m. neapsiriboja kainų mažinimu ir pelningumu. Bendrovė turėjo priimti sunkius sprendimus, įskaitant maždaug 10% pasaulinės darbo jėgos atleidimą.

Šis sumažinimas atsirado po to, kai „Tesla“ pradėjo racionalizuoti veiklą, susidūrus su finansiniais iššūkiais.

Dar blogiau, „Tesla“ labai lauktas „Cybertruck“ patyrė didelę nesėkmę. Neseniai bendrovė atšaukė 3 878 „Cybertruck“ vienetus dėl galimos problemos dėl akceleratoriaus pedalo, kuris gali įstrigti po apdailos dalimi.

Šis atšaukimas ne tik atitolino pristatymus, bet ir sukėlė susirūpinimą dėl „Tesla“ kokybės kontrolės, nes po kelių vėlavimų ji skuba išleisti automobilį.

Pagrindinė statistika: elektromobilių kainos sumažintos 2024 m

Štai trumpas kai kurių pagrindinių skaičių vaizdas, išryškinantis „Tesla“ kainų mažinimo ir platesnių rinkos tendencijų poveikį:

  • „Tesla“ kainų mažinimas: 2000 USD nuolaidos Model S, Model X ir Model Y JAV; 14 000 juanių (apie 1 900 USD) nuo bazinio modelio 3 Kinijoje.
  • BYD augimas: BYD per pirmąjį 2024 m. pusmetį (RNZ) Kinijoje pardavė Teslą 36 %.
  • Pelno maržos mažėjimas2024 m. antrąjį ketvirtį „Tesla“ bendroji automobilių marža sumažėjo iki 14,6%, o tai yra žemiausia per penkerius metus.
  • Perpardavimo vertės nusidėvėjimas: JK tikimasi, kad Tesla Model 3 per vienerius metus neteks 47% savo vertės.
  • Fordo atsakymas: „Mustang Mach-E“ kaina buvo sumažinta iki 4 000 USD, reaguojant į „Tesla“ sumažinimus.

„Tesla“ ir elektromobilių rinkos laukia kelias

2024 m. „Tesla“ atsidūrė kryžkelėje. Agresyvus bendrovės kainų mažinimas gali padėti paskatinti pardavimą trumpuoju laikotarpiu, tačiau tai kelia rimtų klausimų dėl ilgalaikio pelningumo ir aukščiausios kokybės prekės ženklo įvaizdžio.

Didėjant Kinijos automobilių gamintojų konkurencijai ir augant pasaulinei pragyvenimo išlaidų krizei, „Tesla“ turi ir toliau prisitaikyti, jei nori išlikti elektromobilių pramonės lydere.

Atsiradus įperkamesnių elektromobilių variantams ir keičiantis vartotojų paklausai, „Tesla“ ateitis priklausys nuo to, kaip ji sugebės įveikti šiuos iššūkius.

Kol kas aišku viena – Tesla neginčijamo dominavimo era baigėsi, o elektromobilių rinka yra konkurencingesnė nei bet kada anksčiau.

Šaltiniai:
„Tesla“ akcijos smuko po „Investopedia“ kainų mažinimo
Elonas Muskas „Tesla kainos turi keistis dažnai“ RNZ

Patinka tai, ką perskaitėte?

Norėdami gauti daugiau tokių straipsnių, kaip šis, gaukite mūsų savaitinį el. naujienlaiškį, įskaitant partnerių pasiūlymus ir viską, kas susiję su automobiliais, užregistruokite savo el.

Atkreipkite dėmesį: Jūs negalite užsiprenumeruoti Smart-Motoring, nebent pažymėsite varnelę toliau esančiame langelyje, nurodydami, kad perskaitėte ir sutikote su mūsų privatumo politika.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -