Retas 1961 VW Ragtop Beetle Barn Find
Klasikinio „VW Beetle“ entuziastai, pasiruoškite viso gyvenimo atradimui! Kiekvienas automobilių kolekcionierius trokšta tvarto radinio; tokie dalykai tapo kone legendiniu automobilių medžiotojų šventuoju graliu – o laikui bėgant ir vis daugiau to, ką matome, vis mažiau slepiama dėl telefonų fotoaparatų ir socialinių tinklų, tikimybė kada nors rasti klasikinį tvarto radinį tampa vis mažesnė. nutikti.
Neseniai Freddie Lynchas savo „Instagram“ paskyroje atskleidė kai ką, kas pažymėjo visus langelius ir sukėlė jaudulį tarp 1 ir 2 tipo entuziastų, taip pat „Volksworld“, puikaus žurnalo, įkvepiančio šaltą dieną išeiti į lauką ir pabandyti, kuratorius. iš naujo purškite naujai suvirintas vabalo dalis, nepaisant keistų kaimynų žvilgsnių (taip, aš tai padariau, nes horizonte pasirodė sniegas).
Fredis rado 1961 m. VW ragtop Beetle, padengtą originaliais Beryl Green (L478) emalio dažais, kuriuos Volkswagen trumpai naudojo nuo 1961 m. iki 1963 m.
Atrodė, kad automobilis buvo originalios būklės, o vidus nepaliestas nuo gamybos.
Beetle, matyt, sėdėjo garaže nuo 1986 m., kai baigėsi mokesčių disko galiojimo laikas – tai reiškia, kad jis stovėjo nepaliestas ir stovėjo ilgiau nei kada nors buvo naudojamas. Jis netgi turi mažą ridą su originaliu varikliu.
1961-ieji „Volkswagen“ buvo kupini įvykių – nuo 1945 m. nuo galutinės surinkimo linijos nuriedėjo 5 milijonas „Beetle“ – pirmasis Europos automobilis, sumušęs tokį rekordą.
1961 m. VW taip pat pristatė 4 greičių pusiau automatinę pavarų dėžę kartu su įprasta 4 greičių mechanine pavarų dėže.
Tai taip pat buvo praėjus vos metams po to, kai laikraščiuose ir žurnaluose pasirodė liūdnai pagarsėjusi „Lemon“ vabalo reklama: prieštaringai vertinama VW reklama, kuri gerokai lenkė savo laiką.
Tais metais taip pat buvo pristatytas 34 AG 1192 kub. centimetrų variklis – šis patikimas darbinis arkliukas Vokietijoje gaminamiems vabalams išliks prieinamas dar 17 metų.
Iš tiesų, dažnai buvo sakoma, kad šeštajame dešimtmetyje pastatytas klasikinis vabalas buvo vieni geriausių kada nors pagamintų; tikrai atrodė, kad Volkswagen pagaliau tobulina savo gamybos meną tvirtomis ir patikimomis transporto priemonėmis.
Beetle Type 1 sedanas tais pačiais metais galiausiai gaus dešiniajame prietaisų skydelyje esantį degalų matuoklį – kažko trūko Lyncho tvarte.
Nekantraujant įsigyti tokią transporto priemonę, Lynch dabar turi apsispręsti, ką pasilikti ir ką pakeisti, kad šis klasikinis '61 Beetle būtų tinkamas keliams ir vėl būtų stiprus; laukia kai kurie esminiai sprendimai.
Tuo tarpu džiaugsmas dėl alyvos keitimo, naujų kontaktinių taškų ir naujos 6 voltų baterijos bei šiek tiek naujų degalų, dėl kurių „Beetle“ užsidegė pirmą kartą nuo 1986 m., turėjo būti momentas, kurį visi norėjome pamatyti.
Patinka tai, ką perskaitėte?
Norėdami gauti daugiau tokių straipsnių, kaip šis, gaukite mūsų savaitinį el. naujienlaiškį, įskaitant partnerių pasiūlymus ir viską, kas susiję su automobiliais, užregistruokite savo el.
Atkreipkite dėmesį: Jūs negalite užsiprenumeruoti Smart-Motoring, nebent pažymėsite varnelę toliau esančiame langelyje, nurodydami, kad perskaitėte ir sutikote su mūsų privatumo politika.