„Renault Captur“ bandomasis važiavimas 2024 m
Gamintojas ir modelis: Renault Captur
Apibūdinimas: Mažas visureigis / krosoveris
Kainų diapazonas: nuo 21 095 svarų sterlingų
Renault sako: „Žinomas kaip didysis Clio brolis – su dar daugiau technologijų, naujasis „Renault Captur“ yra toks pat universalus ir talentingas kaip bet kada anksčiau.
Sakome: Mažų visureigių rinka yra labai konkurencinga, tačiau „Renault Captur“ puikiai išsiskirs savo technologija ir hibridiniu varikliu.
Įvadas
Tai antrosios kartos „Renault Captur“, pristatytas 2019 m. Šiuo metu bendrovė atnaujino „Captur“ atsižvelgdama į daugybę naujų modelių ir atnaujino bendrą asortimentą.
Nuo pirminio modelio pristatymo 2013 m., JK parduota daugiau nei 194 000 vienetų, o visoje Europoje – daugiau nei du milijonai. Kai pirmasis modelis buvo išleistas daugiau nei prieš dešimtmetį, „Captur“ buvo vienas iš nedaugelio tuo metu galimų mažų visureigių / krosoverių modelių. Nuo tada didėja kitų gamintojų, gaminančių to paties segmento automobilius, konkurencija.
„Captur“ yra mažiausias prekės ženklo visureigis, kurio „Megane“, „Scenic“, „Symbioz“, „Arkana“, „Austral“ ir „Rafale“ yra virš „Captur“ „Renault“ serijoje, o „Clio“ – šiek tiek žemiau.
2024 m. liepos mėn. Renault Captur turi kombinezoną Naujų automobilių ekspertų įvertinimas A su 72 proc.. Kaip naudotas pirkinys įvertintas dar geriau – 76%.
Kas tai?
Mažo hečbeko „Renault Clio“ pagrindu sukurtas „Captur“ yra mažas visureigis, kuriame telpa penkios vietos. Jis yra aukščiau nei „Clio“, todėl įlipant ir išlipant yra šiek tiek daugiau praktiškumo ir patogumo. Per pastaruosius kelerius metus konkurencija šioje kategorijoje išaugo, nes SUV kėbulas tapo geidžiamesnis.
Jei žiūrite į „Captur“, galbūt svarstysite ir panašaus dydžio automobilius, tokius kaip Dacia Duster, Nissan Juke, SEAT Aronaarba Peugeot 2008 m. Šis segmentas skirtas vairuotojams, kuriems nereikia didelio visureigio, bet taip pat nori didesnio važiavimo aukščio nei hečbekas ir daugiau vietos keleiviams bei bagažui.
Pirmi įspūdžiai
Kaip ir kiti „Renault“ modeliai, atnaujintas „Captur“ yra gaivesnis ir modernesnis. Išoriškai stilius buvo atnaujintas, įtraukiant naujas groteles su naujausiu „Renault“ logotipu ir šiek tiek aptakesnių naujų priekinių ir galinių žibintų dizaino. Taip pat yra keletas įspūdingų naujų lengvojo lydinio ratlankių dizaino.
Viduje interjeras buvo atnaujintas nauju ekranu ir informacijos ir pramogų sistema, kurią maitina Google, kad būtų intuityvesnis. Atnaujinimas apima skaitmeninį vairuotojo ekraną. Interjero medžiagos yra plastiko, audinio ir sintetinės odos derinys, nes „Renault“ iš „Captur“ neįtraukė tikros odos ir chromo, kad pagerintų automobilio tvarumą.
Mums patinka: Modernus atnaujintas stilius ir interjeras
Mums nepatinka: Ribotas sėdynės reguliavimas
Ką tu gauni už savo pinigus?
„Captur“ galima rinktis iš trijų apdailos lygių: „evolution“, „techno“ ir „esprit Alpine“. Apdailos variantų kainos priklauso nuo to, kokį variklį pasirinksite – benzininį ar hibridinį, kurį išsamiau aptarsime vėliau. Pradinio lygio evoliucija prasideda nuo 21 000 svarų sterlingų su benzininiu varikliu arba 24,5 50 £ hibridiniu varikliu. Viduryje yra techno už šiek tiek mažiau nei 23 tūkst. GBP arba nuo 26,3 tūkst. GBP, o „esprit Alpine“ galima įsigyti tik su hibridiniu varikliu nuo 28 tūkst.
Standartiškai „Evolution“ komplektacijoje yra 17 colių ratai, galiniai parkavimo jutikliai, atbulinės eigos kamera, stumdomos galinės sėdynės, belaidis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, septynių colių skaitmeninis vairuotojo ekranas, belaidis telefono įkroviklis, dešimties colių jutiklinis ekranas ir beraktis įvažiavimas bei paleidimas. .
Techno apdaila prideda 18 colių lengvojo lydinio ratlankius, stogo strypus, elektra sulankstomus šoninius veidrodėlius, tris vairavimo režimus, dešimties colių vairuotojo ekraną ir du galinius USB-C prievadus. Aukščiausios kokybės esprit Alpine turi 19 colių lengvojo lydinio ratlankius, šildomas priekines sėdynes, šildomą vairą, dviejų atspalvių dažus su kontrastinga stogo spalva ir adaptyvią pastovaus greičio palaikymo sistemą su greičio ribotuvu.
Standartinė saugos įranga apima Isofix taškus ant išorinių galinių sėdynių, pastovaus greičio palaikymo sistemą ir greičio ribotuvą, kelio ženklų atpažinimą, aktyvųjį avarinį stabdymą, vairuotojo dėmesio perspėjimą, avarinę važiavimo juostoje pagalbą, pajudėjimo įkalnėje pagalbą ir padangų slėgio įspėjamąją lemputę.
„Captur“ suteikiama trejų metų / 60 000 mylių garantija.
Mums patinka: Technologinė specifikacija visuose apdailos lygiuose
Mums nepatinka: Šildomos sėdynės rezervuotos aukščiausioms specifikacijoms
Kaip atrodo „Renault Captur“?
Vidaus išdėstymas buvo supaprastintas, kad būtų galima sutelkti dėmesį į ekraną, esantį prietaisų skydelio centre. Ankstesnė „Captur“ iteracija turėjo tris apvalius ratukus po ekranu klimato kontrolei. Šios funkcijos dabar integruotos į jungiklių juostelę ekrano apačioje. Tai reiškia, kad klimato kontrolės funkcijos rodomos ekrane ir valdomos tinkamais jungikliais arba jutikliniu ekranu, pavyzdžiui, šildomos sėdynės viršutiniame apdailos lygyje.
Gale yra daug vietos kojoms, o išorinės galinių sėdynių atlošai yra įstatyti, kad galiniai keleiviai. Tai sukuria atramas abiejose pusėse, todėl užuot lenkiant išorinius keleivius atsitrenkę į vidurinį keleivį, lengviau išlikti vietoje. Išorinės sėdynės taip pat turi Isofix taškus. Priklausomai nuo to, ar pirmenybę reikia teikti erdvei kojoms ar bagažinės erdvei, galinės sėdynės slenka į priekį kaip suoliukas iki 16 cm.
Bagažinėje yra netikros grindys, kurias galima pakelti, kad po juo būtų daugiau erdvės. Dėl netikrų grindų bagažinės grindys yra tokio pat aukščio kaip ir bagažinės svirtis, todėl bagažą lengva krauti tiesiai į vidų ir iš jo. Hibridinio automobilio bagažinė yra šiek tiek mažesnė nei benzininio variklio. Kai sėdynės nulenktos, bagažinės vieta yra tokiame pačiame aukštyje kaip ir netikros grindys.
Priklausomai nuo to, kokį apdailos lygį pasirinksite, yra skirtinga pavarų perjungimo svirtis, o centrinė konsolė plūduriuoja ant esprit Alpine apdailos, kad pridėtų papildomą lentyną.
Mums patinka: Atnaujintas intuityvus „Google“ vadovaujamas jutiklinis ekranas
Mums nepatinka: Pigiai jaučiama plastikinė juostelė po klimato kontrole
Kas yra po variklio dangčiu?
„Renault“ siūlo „Captur“ su dviem variklio variantais. 1,0 litro benzininis variklis siūlomas su evoliucijos arba techno apdailos lygiais. Jame yra šešių greičių mechaninė pavarų dėžė, o oficialūs degalų taupymo rodikliai yra apie 47 mpg. Tiems, kurie nori vilkti Captur, benzininis variklis gali atlaikyti didesnį svorį, su nestabdoma priekaba iki 645 kg arba stabdoma priekaba iki 1200 kg – idealiai tinka mažam nameliui.
Benzino/elektros hibridinis agregatas yra greitesnis ir galingesnis nei benzininis, o degalų ekonomija turėtų būti geresnė, remiantis oficialiais duomenimis, kad galimas 60 mpg.
Tai įprastas hibridas, o ne didesnis įkraunamas hibridas, todėl „Captur“ hibrido negalite prijungti prie išorinio įkrovimo taško ir tai reiškia, kad elektriniu režimu galite nuvažiuoti tik nedidelį atstumą. Galutinai visą elektros energiją tiesiogiai arba netiesiogiai gamina benzininis variklis. Automobilio viduje yra mygtukas, kuris gali išlaikyti akumuliatoriaus įkrovą daugiau nei 40 %, kad būtų sutaupyta, pavyzdžiui, važiuojant į kalną ar vilkiant.
Hibridas komplektuojamas su šešių greičių automatine pavarų dėže ir dėl papildomo akumuliatoriaus bei elektros variklio yra sunkesnis nei benzininis. Tai reiškia, kad nestabdomos priekabos vilkimas ribojamas iki 720 kg, o stabdomos – 750 kg.
Kaip patinka vairuoti „Renault Captur“?
Sėdėjimo padėtis „Captur“ yra gana aukšta, todėl aukštesniems vairuotojams rekomenduotume atlikti bandomąjį važiavimą, kad įsitikintumėte, ar tokia padėtis jums patogi. Vairas yra reguliuojamas siekimo ir aukščio atžvilgiu, o sėdynės reguliuojamos rankiniu būdu arba elektra, priklausomai nuo apdailos lygio.
Kadangi esprit Alpine apdaila turi didesnius ratus, važiavimas yra tvirtesnis nei 18 colių techno apdailos ratai. Mūsų išbandytas hibridinis variantas buvo labai tylus važiuojant mažu greičiu ir buvo triukšmingas tik tada, kai padėjote koją iki grindų. Normaliam vairavimui jis yra atsipalaidavęs ir lengvai pastatomas kelyje.
Galimi įvairūs vairavimo režimai, vadinami Eco, Comfort ir Sport, kad vairavimo patirtis būtų pritaikyta prie situacijos. Dešinėje vairo pusėje yra mygtukas, vadinamas „Mano saugos jungikliu“. Tai leidžia vairuotojui pritaikyti saugos funkcijas, kurias norėtų naudoti, ir išjungti tas, kurių nenori.
Mums patinka: Sklandus ir tylus hibridinio vairavimo patirtis
Mums nepatinka: Aukšta sėdėjimo padėtis salone
Verdiktas
„Renault Captur“ yra puikus mažo visureigio pavyzdys, pasižymintis daugybe technologijų ir praktiškumo. Tai taip pat atrodo konkurencinga kaina pirkėjams grynaisiais ir tiems, kurie ieško finansavimo ar nuomos sutarčių.
Skirtingai nuo kai kurių konkurentų automobilių jutiklinio ekrano sistemų, naująjį „Google“ pagrindu sukurtą „Captur“ ekraną lengva naudoti ir jam nereikia „Apple CarPlay“ ar „Android Auto“, kad juo būtų paprasta naudotis kelyje. Galinis stumdomas suoliukas yra reta savybė, leidžianti turėti daugybę skirtingų bagažinės konfigūracijų ir papildomos vietos po bagažinės grindimis.
„Renault“ tikisi, kad apie 60 % klientų rinksis hibridinę jėgos pavarą, o dauguma – techno apdailos lygį. Sutinkame, kad tai yra geriausias pasirinkimas už įrangą ir vairavimo patirtį, o kainos prasideda nuo šiek tiek daugiau nei 26 tūkst. Kaip visada, rekomenduojame išbandyti „Captur“, kad įsitikintumėte, ar jis jums tinka.
Panašūs automobiliai
Jei žiūrite į „Renault Captur“, jus taip pat gali sudominti šios naujos ir naudotos alternatyvos
Citroën C3 Aircross | Dacia Duster | Ford Puma | Honda HR-V | Hyundai Bayon | Hyundai Kona | Jeep Renegade | KGM Tivoli | Kia Stonic | MG ZS | Nissan Juke | Peugeot 2008 m | SEAT Arona | Škoda Kamiq | Suzuki Vitara | Toyota Yaris Cross | Vauxhall Crossland | Vauxhall Mokka | Volkswagen T-Cross | Volkswagen T-Roc
Pagrindinės specifikacijos
Išbandytas modelis: Renault Captur Techno E-Tech
Kaina (išbandyta): 26 295 GBP
Variklis: 1,6 litro benzininis hibridas
Pavarų dėžė: 6 greičių automatas
Galia: 145 AG
Sukimo momentas: 148 Nm
Didžiausias greitis: 106 mylių per valandą
0–60 mylių per valandą: 10,6 sekundės
Pirkite Renault Captur
Jei norite įsigyti naują arba naudotą „Renault Captur“, „The Car Expert“ partneriai gali padėti jums rasti tinkamą automobilį
Mažiau ieškokite, gyvenkite daugiau. Mes palengviname tinkamo automobilio paiešką. Sužinoti daugiau
Ieškokite kito naujo ar naudoto automobilio naudodami Auto Trader. Sužinoti daugiau
Atraskite puikių naujų ir naudotų automobilių pasiūlymų. Sužinoti daugiau
Išsinuomokite Renault Captur
Jei norite išsinuomoti naują „Renault Captur“, „The Car Expert“ partneriai gali padėti rasti konkurencingą pasiūlymą
Asmeninės nuomos sutartys iš Carparison Leasing. Sužinoti daugiau
Asmeninės sutarties nuomos pasiūlymai iš „Rivervale Leasing“. Sužinoti daugiau
Prenumeruokite „Renault Captur“.
Prenumeratos tampa labai populiariu būdu, kuriuo vartotojai gali keletą savaičių ar mėnesių išbandyti automobilį, kad apsispręstų, ar tai jiems. Jei jus domina automobilio prenumerata, „The Car Expert“ partneriai gali padėti. (PS: Kas yra automobilio abonementas?)