Pirmasis važiavimas: „Volkswagen ID 7 Electric“ vadovo apžvalga

External-Link-Icon-2023-Average-Joes.png


4961 mm ilgio grynai elektrinis ID7 yra ilgesnis nei „Volkswagen Arteon“ ir net ilgesnis nei „Touareg“ visureigis, todėl tai yra didžiausias iki šiol prekės ženklo modelis – darant prielaidą, kad neįtraukiate komercinių transporto priemonių ir Amarok pikapas.

Masė apgaubta aptakiu kupė tipo hečbeko kėbulu, kuris suteikia daugiau privalumų nei vien dailus siluetas; jis neįtikėtinai slidus ore, o pasipriešinimo koeficientas yra tik 0,23. Kalbant apie kontekstą, vieną kartą aerodinamiškiausio automobilio pasaulyje „Vauxhall Calibra“ rodiklis yra 0,26, o „Ford Mustang Mach E“ – tik 0,30.

Neapdoroti skaičiai yra gana blankūs, tačiau rezultatas toks, kad ID7 prasiskverbia pro orą ir nuvažiuos 383 mylias su savo 77 kWh akumuliatoriumi.

Volkswagen ID7 gale

Minusas yra gana nuobodu. Tai penki metrai buitinės technikos, su nedideliu jauduliu ir dar mažiau, kad atkreiptų dėmesį į tuos, kurie pakeliui bando važiuoti Polestar 2Hyundai Ioniq 6 arba Kia EV6.

Panašu, kad „Volkswagen“ tai pripažįsta, nes atstovas spaudai norėjo pabrėžti, kad Andreasas Mindtas, neseniai atsakingas už „Bentley Batur“, buvo paskirtas nauju dizaino vadovu. Tačiau kol kas ID automobilių asortimentas atrodo kaip vienas kito suspaustas ar ištemptas darinys.

Ar viduje turi būti aukštųjų technologijų?

Įeikite į vidų ir turėsite daugiau apie ką kalbėti. Kaip ir tikėjotės, visa tai labai skaitmeninė, o jį veda milžiniškas 15 colių ekranas, sumontuotas prietaisų skydelio centre. Jį supa lietimui jautrūs slankikliai (kurie dabar pagaliau apšviečiami iš fono), reguliuojantys salono temperatūrą ir garso garsumą, o lietimui jautrūs skydeliai ant vairo siūlo antrą būdą nerangiai atlikti pakeitimus. „Volkswagen“ jau patvirtino, kad šios sistemos eina „dodo“ keliu, o tai patiks daugumai žmonių, išskyrus galbūt ID7 pirkėjus.

Volkswagen ID7 prietaisų skydelis

Nauja operacinė sistema maitina informacijos ir pramogų centrą, ir tai yra didelis žingsnis į priekį, palyginti su ankstesnėmis versijomis. Jis neįtikėtinai aiškus, su dideliu tinkinimo lygiu, tačiau taip pat buvo priimta keletas abejotinų sprendimų; kodėl, pavyzdžiui, „Volkswagen“ nepakeitė ekrano į automobilius, kurių vairas dešinėje, palikdamas kai kurias svarbias funkcijas daug arčiau keleivio nei vairuotojo?

Tačiau juo taip pat lengva naudotis kaip ir bet kuriuo jutikliniu ekranu, nes dažniausiai paspaudžiami dideli mygtukai, o tai reiškia, kad jums nereikia ilgai atitraukti akių nuo kelio, kad viskas veiktų. Viršuje esanti nuorodų piktogramų eilė palengvina gyvenimą, suteikia prieigą prie dažnai naudojamų sistemos dalių, kurios taip pat gali būti pritaikytos pagal jūsų poreikius.

Balso asistentas, vadinamas Ida, leidžia natūraliai valdyti įvairias automobilio parinktis balsu su skirtinga sėkme. Jis gali prisijungti prie interneto, kad rastų daugiau informacijos, tačiau tai yra šiek tiek nesėkminga ir priklauso nuo patikimo telefono signalo.

Kaip atrodo kabina?

Kabinos pagrindai yra pavyzdiniai. Erdvė visiems keleiviams yra didžiulė, o „Volkswagen“ naudojasi beveik penkių metrų ilgio šuliniu. Net jei laive yra penki suaugusieji, būtų netikėta išgirsti, kad kas nors skųstųsi ankšta.

Erdvės pojūtį padeda pajusti minimalistinis prietaisų skydelis ir platus centrinis porankis, kuriame yra patogi uždengta skylė. Vietos neužima ir pavarų selektorius, nes jis buvo perkeltas į vairo kolonėlę, nors neigiamas aspektas yra tai, kad žibintai, indikatoriai ir valytuvai yra ant vieno stulpelio svirties. Vis dėlto pakankamai greitai priprasite.

Volkswagen ID7 salono sėdynės

Visa tai gražiai apšviesta, su LED lemputėmis prietaisų skydelyje, kojų zonoje, durų kišenėse ir daugybėje kitų vietų, sukuriančių bet kokią jums patinkančią atmosferą – galite rinktis iš 30 spalvų: nuo atpalaiduojančio žalio atspalvio iki ryškiai baltos iki ryškiai raudonos.

„Volkswagen“ taip pat išsprendė kai kurias ankstesnes konstrukcijos kokybės problemas ID diapazone, naudodamas patobulintas medžiagas, aptakesnį dizainą ir geresnį kokybės suvokimą. Dabar tai yra aukščiausios kokybės produktas.

Tai tokia aukščiausios kokybės, kad jums net nereikia daryti nieko taip rankiniu būdu, kaip pajudinti orlaides patiems. „Volkswagen“ pašalino svyrančią plastiko dalelę, kurią naudojome ventiliacijos angoms judinti visam laikui, pakeisdama jas sudėtinga laidų, elektros variklių ir jutiklinio ekrano valdiklių sistema. Nori oro ant veido? Tiesiog eikite į klimato meniu, ekrane pasirinkite atitinkamą oro išleidimo angą ir vilkite virtualų oro srauto indikatorių į reikiamą padėtį. Kodėl, Volkswagen? Kodėl?

Volkswagen ID7 klimato kontrolė

Galinėje dalyje esanti didžiulė ir labai ilga bagažinė gali praryti 532 litrus šeimyninio krovinio, kurį nulenkus sėdynes galima padidinti iki 1586 litrų, o tai yra tik šiek tiek mažiau nei didžiulė visureigio „Touareg“ 1800 litrų talpa.

Koks jausmas vairuoti?

Pavyzdiniam modeliui reikia pavyzdinės elektrinės, o ID7 tai turi. Dabar. Nors priekyje turime 286 AG elektrinį variklį, ateityje pasirodys galingesnė, ilgesnio nuotolio, dviejų variklių, keturiais ratais varoma ID7 versija.

Kol kas galiniais ratais varomas modelis yra gamos viršūnė ir yra toks geras, kad vargu ar teks susilaikyti dėl būsimo varianto. Prie 286 AG galios pridedamas 545 Nm sukimo momentas, o tai užtikrina lengvą progresą. Jis niekada nebūna labai greitas, bet greitis įsibėgėja beveik nepastebimai ir tikrai gana greitai, kol peizažas pradeda šiek tiek neryškiai. Tai veikiau atpalaiduoja, o ne įtraukia, o tai tikriausiai tinka ilgam, ramiam automobilio stiliui.

Vairavimas Volkswagen ID7

Tai ne automobilis, kuris tiktų aštresniems vairuotojams, nes pirmiausia orientuotas į komfortą, o ne į dinamiką, tačiau atranda automobilio galimybių ribas, jis išlieka valdomas ir subalansuotas. Galimi prisitaikantys amortizatoriai (kurių mes nespėjome išbandyti), kurie turėtų sustiprinti pakabą ir pasiūlyti šiek tiek daugiau įspūdžių, tačiau būsima GTX versija yra ta, kurios jums prireiks, jei norite pasukti penkis. – metrų begemotas jaučiasi kaip sportinis automobilis.

Reikia šiek tiek priprasti prie stabdžių, nes pedalo judesio pradžioje nėra daug jausmo ar jėgos, o tai kartu su automobiliu maskuojančiu greitį gali sukelti stebėtinai vėlyvą stabdymą.

Volkswagen ID7 priekis

Ar tai efektyvu?

Galia yra gerai ir gerai, tačiau slidžios formos ID7 taip pat daro jį gana efektyvų. Vargingą dieną Vidurio kalnuose mišriais keliais grįžome 3,0 mylių už kWh, o to užtenka, kad su įkrovimu nuvažiuotume 231 mylią – tai gerokai mažiau nei 383 mylios, kurias teigia „Volkswagen“. Be to, įvažiuoti į 300 mylių teritoriją turėtų būti nesunku, nes pagerėjo sąlygos ir lengvesnė dešinė koja.

Jei rasite tinkamą greitąjį įkroviklį, jis įkraus 175 kW. Tai reiškia, kad automobilio įkrovimas nuo 5 % iki 80 % užtrunka vos 28 minutes, o įkrovimas nuo tuščio iki pilno naudojant standartinį namų įkroviklį užtruks mažiau nei 11 valandų.

Volkswagen ID7 įkrovimas

Ar turėčiau nusipirkti Volkswagen ID7?

Su „Volkswagen ID7“ už savo pinigus gausite daug automobilio. Mūsų „Match“ apdailos lygis kainuoja 51 550 svarų sterlingų, todėl jis yra brangesnis nei „Polestar 2“ ar „Hyundai Ioniq 6“, tačiau jis taip pat yra žymiai didesnis nei abu. Maždaug 20 000 svarų sterlingų sumažina tokius modelius kaip BMW i5 ir Mercedes-Benz EQE, todėl jis atsiduria unikalioje erdvėje, kuri bus naudinga.

Kadangi jis yra elektrinis, tiek privatiems, tiek verslo pirkėjams suteikiama visa eksploatacinių išlaidų nauda. Puikiai įrengtas, patogus ir erdvus, patiks kitiems. Tačiau jame yra informacijos ir pramogų technologijos trūkumų, buvo priimta keistų sąsajų sprendimų, juo blaškosi vairuoti ir taip nuobodu žiūrėti į tai, kad indų vanduo gali greitai nebedirbti.

Išbandytas modelis: Volkswagen ID.7 Pro Match
Vidutinis Džo įvertinimas: ★★★

Philas Hufas
Naujausi Philo Huffo įrašai (matyti viską)



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -