Nauji „Nissan Leaf Crossover“ debiutai
Naujos kartos „Allectric Nissan Leaf“ viešai debiutavo su nauja visureigio stiliaus išvaizda ir konkurencingu akumuliatorių diapazonu.
Nustatytas mesti iššūkį kompaktiškų šeimai palankių EV, tokių kaip „Kia EV3“ ir „Volkswagen ID.3“, pardavimai, naujasis lapas yra labai svarbus „Nissan“ aukšto lygio modelis. Netrukus jis pateks į prekės ženklo gamykloje Sunderlande, gamintojas tikisi, kad krosoveris netrukus taps „britų pastatyta elektromobilių piktograma“.
Naujojo modelio išorės stilius yra ryškus nukrypimas nuo jo pirmtako hečbeko-kadaise geriausiai parduodami elektromobiliai visame pasaulyje. Automobilio ploni LED priekiniai žibintai suteikia modeliui panašų išvaizdą kaip ir didesnis Ariya visureigis, o „Crossover“ ančių galinė galu yra įkvėptas 1990 -ųjų „Nissan“ modelių.
„Nissan“ priduria, kad dėl nuožulnios automobilio galinės stogo linijos jis tampa labiau aerodinamiškas. Apskritai automobilio tempimo koeficientas yra tik 0,25, todėl akumuliatorius turėtų padaryti šiek tiek efektyvesnį.


Tačiau svarbesnė medžiaga yra po paviršiumi. Paleidus bus galima įsigyti dvi jėgos pavaros parinktis, pradedant nuo 52 kWh „Standard“ akumuliatoriaus parinkties. Pranešama, kad ši pradinio lygio versija gali nuvažiuoti iki 270 mylių vienu įkrovimu.
„Range-Topper“ yra „išplėstas“ variantas, kurį maitina didesnė 75 kWh baterija ir gali nuvažiuoti iki 375 mylių, neatsiradus įkrovimo. Palyginimui, aukščiausio lygio 81KWh „Kia EV3“ taip pat gali oficialiai nuvažiuoti 375 mylių tarp mokesčių, o 79 kWh „Volkswagen ID.3“ maksimalus kelionės atstumas yra 369 mylios.
„Nissan“ teigia, kad lapas gali įkrauti iki 150 kW galios nuolatinės srovės greitį, pridurdamas, kad per 30 minučių galima pridėti 260 mylių mokesčio.


Nors JK kainų nustatymo ir apdailos specifikacijos dar nėra paskelbtos, mes žinome, kad naujasis lapas bus siūlomas pasirinkus 18 arba 19 colių lengvojo lydinio ratlankius ir septynias skirtingas spalvų parinktis. Taip pat siūlomas panoraminis pritemdytas stiklinis stoglangis, tačiau nėra tikėtinas kaip standartinis.
14 colių skaitmeninių prietaisų klasteris ir 14 colių centrinis informacinis informacinis ekranas su įmontuotomis „Google“ programomis yra sujungiamas viename ekrane, kuris išeina iš prietaisų skydelio. Standartinė saugos technologija apima intelektualią greičio palaikymo ir juostos palaikymo pagalbą.
„Leaf“ taip pat bus siūlomas su aukščiausios kokybės „Bose“ garso sistema ir 3D aštuonių taškų erdvinio automobilių stovėjimo kamera su „Nematomo gaubto vaizdu“ ir „priekinio plataus vaizdo“ kameromis, skirtoms pamatyti praeities stovinčius automobilius, tačiau jie greičiausiai skirtos aukščiausio lygio apdailos lygiui arba pasirenkamoms priedų sąrašui.
Atidarius elektroniniu būdu maitinamą bagažinės dangtį, paaiškėja 469 litrai bagažinės vietos, o „Nissan“ prideda, kad „atrinkti variantai“ taip pat yra su stogo bėgeliais.
Tai apibendrina tai, ką mes iki šiol žinome apie naująjį „Nissan Leaf“. Daugiau informacijos, įskaitant kainodarą ir oficialią automobilio atvykimo datą, tikrai bus paskelbta artimiausiomis savaitėmis. Netrukus patikrinkite!