Dacia Sandrider: Dakaro varžovas keliuose
Dacia Sandrider neseniai baigė kruopščius tikros dykumos gyvybės testus. Automobilių pasaulyje pastaruoju metu padaugėjo futuristinių transporto priemonių, kurių daugelis atrodo tarsi priklausytų Mėnulyje. Tačiau Dacia Sandrider siūlo visai ką kita. Šis nuostabus aparatas yra ne tik akių šventė; tai kelių transporto priemonė, sukurta turint vieną tikslą – dominuoti Dakaro ralyje.
Viskas apie Dacia Sandrider
Specifikacija
Sukurta Dakaro pergalei
Sandrider galia ir našumas
„Dacia“ tvirta pakaba ir pažangi inžinerija
„Sandrider“ į vairuotoją orientuotos naujovės
Atvėsus dykumoje
„Sandrider“ paruošimas pasaulio etapui
Išvada
Specifikacija
FIA klasė: Ultimate T1+
Važiuoklė: Vamzdinis
Kūnas: Anglies pluoštas
Variklis: 3.0L V6, Twin-Turbo, tiesioginis įpurškimas
Didžiausia galia: 360 AG (265 kW) esant 5000 aps./min
Maksimalus sukimo momentas: 539 Nm esant 4250 aps./min
Užkrato pernešimas: 4×4
Pavarų dėžė: 6 greičių nuoseklus
Sustabdymas: Dvigubas svirtis (priekyje / gale)
Pakabos kelionės: 350 mm
Ratai: 17 colių aliuminis
Padangos: 37 colių BF Goodrich
Matmenys (P x P x A): 4 140 x 2 290 x 1 810 mm
Ratų bazė: 3000 mm
Priekinė / galinė iškyša: 590/550 mm
Sukurta Dakaro pergalei
Dacia Sandrider ką tik baigė griežtus bandymus Chateau De Lastours
„Dacia Sandrider“ atspindi „Dacia“ siekį užkariauti legendinį Dakaro ralį. Šis ekstremalus visureigis yra strateginės Dacia ir Prodrive partnerystės rezultatas.
„Sandrider“ įkvėpimo semiasi iš „Prodrive Hunter“, kito Dakaro lenktynininko, kuris prieš porą metų pateko į žiniasklaidą su savo „Ford“ 3,5 l V6 EcoBoost varikliu.
Be to, naujausias „Dacia Manifesto Concept“, tvirtas paplūdimio bagių ir minimalistinio 4×4 derinys, paveikė drąsų „Sandrider“ dizainą.
Sandrider galia ir našumas
„Dacia Sandrider“ centre yra 3 litrų V6 dviejų turbinų tiesioginio įpurškimo variklis, išvystantis galingą 360 AG ir atitinkamą sukimo momentą.
Ši jėgainė suporuota su 6 greičių sekvencine pavarų dėže, užtikrinančia tikslų ir jautrų valdymą sudėtingiausiomis sąlygomis.
Vamzdinė „Sandrider“ važiuoklė prisideda prie lengvos konstrukcijos, itin svarbios didelio našumo ralyje.
„Dacia“ tvirta pakaba ir pažangi inžinerija
Sukurtas įveikti sunkiausią reljefą, Dacia Sandrider turi pakabos sistemą, kuri užtikrina 350 mm važiavimą, leidžiantį lengvai įveikti kliūtis.
Transporto priemonė važiuoja ant 17 colių ratų su tvirtomis 37 colių BF Goodrich padangomis, užtikrinančiomis patvarumą ir sukibimą, reikalingą lenktynėms dykumose.
Sandrideris atlieka bandymus Chateau De Lastours
V6 variklis dirba su Aramco sintetinis kurasmažai anglies dioksido į aplinką išskirianti alternatyva, sukurta naudojant atsinaujinantį vandenilį, todėl Sandrider yra galingas ir ekologiškas.
„Sandrider“ į vairuotoją orientuotos naujovės
„Dacia“ ir „Prodrive“ ėmėsi protingo požiūrio – konsultavosi su Dakaro vairuotojais, kad suprastų jų poreikius.
Viena iš pagrindinių įžvalgų buvo būtinybė lengvai gauti atsarginių padangų. Užuot jas slėpusi, „Dacia“ pasirinko praktišką sprendimą – padangas pritvirtino tvirtais diržais, kad būtų galima greitai pasiekti.
Siekdama dar labiau sumažinti svorį, „Dacia“ pašalino nereikalingas plokštes ir nuskutė apie 15 kg, palyginti su panašiais prototipais.
Dar viena sumani savybė – naudojamos magnetinės plokštės, kurios leidžia saugiai pritvirtinti varžtus prie transporto priemonės techninės priežiūros metu, neleidžiant jiems pasiklysti smėlyje.
Atvėsus dykumoje
Intensyvus lenktynių dykumos karštis kelia didelį iššūkį, tačiau Dacia Sandrider tai išsprendžia naujovišku dizainu.
Transporto priemonės plokštės užpiltos anti-infraraudonaisiais pigmentais, kurie sumažina salono temperatūrą iki 35 laipsnių. Ši technologija užtikrina, kad vairuotojai išliktų komfortiški net ir pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis.
„Dacia Sandrider“ paruošimas pasaulio etapui
„Dacia Sandrider“ visame pasaulyje atlieka griežtus bandymus. Galutinis tikslas – stipriai debiutuoti 2024 m. „Rallye du Maroc“ ralyje, kuris yra Pasaulio ralio-reido čempionato (W2RC) dalis, numatytas spalio 4–11 dienomis.
Skrenda oru, Sandrider Chateau De Lastours
Jei viskas klostysis gerai, „Sandrider“ bus pasirengęs dalyvauti Dakaro ralyje 2025 m.
Išvada
„Dacia Sandrider“ nėra tik dar vienas legalus 4 × 4 automobilis; tai liudija „Dacia“ pasiryžimą siekti aukštos kokybės inžinerijos ir naujoviško dizaino.
Savo galingu V6 varikliu, pažangia pakaba ir į vairuotoją orientuotomis funkcijomis „Sandrider“ yra pasirengęs padaryti didelę įtaką ralio pasauliui.
Ruošdamasis debiutui pasaulinėje arenoje, Dacia Sandrider yra transporto priemonė, kuri pritraukia dėmesį ir pagarbą.
Patinka tai, ką perskaitėte?
Norėdami gauti daugiau tokių straipsnių, kaip šis, gaukite mūsų savaitinį el. naujienlaiškį, įskaitant partnerių pasiūlymus ir viską, kas susiję su automobiliais, užregistruokite savo el.
Atkreipkite dėmesį: Jūs negalite užsiprenumeruoti Smart-Motoring, nebent pažymėsite varnelę toliau esančiame langelyje, nurodydami, kad perskaitėte ir sutikote su mūsų privatumo politika.