Dabar galima užsisakyti „Hyundai Bayon“ veido patobulinimą

„Hyundai“ savo kompaktiškam „Bayon“ krosoveriui atnaujino vidutinį eksploatavimo laiką, įskaitant atnaujintą išorės išvaizdą ir technologinį atnaujinimą.
Korėjos prekės ženklas tikisi, kad šis Bayon, kuris pirmą kartą į JK kelius pasirodė 2021 m., patobulinimas padidins modelio patrauklumą labai perpildytoje ir konkurencingoje mažų visureigių klasėje, kurioje šiuo metu dominuoja geriausiai parduodami automobiliai. Ford Puma.
Pradedant nuo naujos automobilio išvaizdos, „Bayon“ buvo šiek tiek pakoreguota priekinė dalis, dėl kurių „Hyundai“ teigimu, automobilis atrodo „aštriai ir išskirtinai“. Nauja dienos šviesos juosta driekiasi per visą variklio dangčio plotį – panašiai kaip naujoji Hyundai Kona – ir buvo pakeistas priekinių grotelių raštas ir forma, kad automobilis būtų „tvirtesnis“.


Gamintojas priduria, kad prie galinio buferio pridėjo daugiau kėbulo spalvos tvirtinimo detalių, o 16 arba 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai taip pat turi naują lengvojo lydinio dizainą. Į pasirinkimų sąrašą taip pat įtrauktos keturios papildomos kėbulo spalvos (iš viso devynios), o už papildomą mokestį galima pasirinkti dviejų spalvų stogą.
Įžengus į vidų, prietaisų skydelio išdėstymas iš esmės išlieka toks pat po atnaujinimo, įskaitant anksčiau turėtą dešimties colių skaitmeninį prietaisų skydelį už vairo ir dešimties colių centrinį informacijos ir pramogų ekraną. Anksčiau šie du ekranai buvo siūlomi su aukštesniais apdailos lygiais, o dabar yra standartiniai.
Ši informacijos ir pramogų sąranka taip pat buvo atnaujinta belaidžiu būdu navigacijos žemėlapiu ir tinkinamu LED foniniu apšvietimu.


Variklių serija taip pat atrodo iš esmės tokia pati, tačiau tik vieną kartą nėra. Kaip ir „i20“ hečbeko atnaujinimas, „Hyundai“ atsisakė „Bayon“ lengvojo hibridinio varianto kaip šio atnaujinimo dalies.
Galimos trys komplektacijos, kurios visos yra varomos tuo pačiu 100 AG 1,0 l benzininiu varikliu ir šešių arba septynių greičių automatine pavarų dėže, pradedant nuo pradinio lygio „Advance“. Į šį paketą įeina abu aukščiau pavaizduoti dešimties colių prietaisų skydelio ekranai, pastovaus greičio palaikymo sistema, galiniai parkavimo jutikliai, galinio vaizdo parkavimo kamera, 16 colių lengvojo lydinio ratlankiai, LED priekiniai žibintai, stogo turėklai ir eismo juostos laikymosi pagalbos technologija.
Vidutinės klasės „Premium“ papildo klimato kontrolės funkcijas, lietaus jutimo priekinio stiklo valytuvus, priekinius parkavimo jutiklius, didesnius 17 colių lengvojo lydinio ratlankius, galinius stiklus, šildomą vairą ir šildomas priekines sėdynes. Galiausiai, aukščiausios klasės „Ultimate“ komplektuojamas su aukščiausios kokybės „Bose“ garso sistema, aklosios zonos stebėjimu, berakčiu įvažiavimu ir paleidimu, stikliniu stoglangiu ir belaidžiu išmaniojo telefono įkrovimu.
Tai apibendrina pokyčius, kuriuos įveda šis Bayon veido patobulinimas. Dabar JK galima užsisakyti, jo kaina prasideda nuo maždaug 23 tūkst. GBP, o už aukščiausios kokybės „Ultimate“ komplektaciją ir septynių greičių automatinės pavarų dėžės konfigūraciją – maždaug 27 tūkst.