Citroën e-C3 Įperkamas EV pretendentas
Citroën e-C3: komfortas, praktiškumas ir 199 mylių atstumas tik už 21 000 svarų sterlingų. Įperkamas „Citroën“ elektromobilis stipriai atsilaiko prieš Kinijos importą, pavyzdžiui, MG4.
2024 m. vasario mėn. „Citroën“ padarė didelį šuolį į elektromobilių (EV) rinką, pristatydama e-C3.
Maždaug nuo 21 000 svarų sterlingų (25 000 eurų) kainuojantis „e-C3“ yra „Citroën“ siekis, kad elektrinis mobilumas būtų prieinamas masėms, todėl jis gali tiesiogiai konkuruoti su pigiais Kinijos elektromobiliais, tokiais kaip MG4 ir BYD Dolphin.
Prancūzijos automobilių gamintojas naudoja savo reputaciją dėl patogumo ir praktiškumo, kartu supaprastindamas savo dizainą ir gamybos procesą, kad išliktų konkurencingas vis labiau perpildytoje ir biudžetui jautrioje rinkoje.
Citroën e-C3 – dizainas ir patogumas kasdieniam naudojimui
„e-C3“ dizainas išlieka ištikimas praktiškam „Citroën“ požiūriui, siūlydamas švarią ir nepretenzingą išvaizdą, vengiant aukštųjų technologijų, įtaisų perkrauto interjero, būdingo kai kuriems konkurentams.
Kiek daugiau nei 4 metrų ilgio Citroën e-C3 puikiai tinka miesto automobilių kategorijai, todėl puikiai tinka miesto aplinkai.
„Citroën“ progresyvios hidraulinės pagalvėlės – didesnių markės modelių bruožas – čia įdiegtos siekiant užtikrinti sklandų ir patogų važiavimą net ir nelygiomis miesto gatvėmis.
Kalbant apie vairavimo efektyvumą, e-C3 111 AG elektrinis variklis suteikia pakankamai galios važiuojant mieste, nors jo 0–62 mylių per valandą greitis, maždaug 11 sekundžių, gali atrodyti šiek tiek vangus, palyginti su sportiškesniais modeliais.
Tačiau e-C3 sukurtas ne greitumui; jis sukurtas taip, kad būtų praktiškas ir nebrangus pasirinkimas kasdieniams į darbą ir atgal.
Kainos ir baterijų asortimentas
Pradinė kaina gerokai mažesnė nei daugelio Europos konkurentų, tokių kaip Peugeot e-208 ir Fiat 500 Electric, e-C3 yra pagrindinis žaidėjas įperkamumo žaidime.
45 kWh baterija optimaliomis sąlygomis užtikrina 199 mylių atstumą, kuris turėtų lengvai įveikti daugumą kasdienių kelionių į darbą ir atgal. Tačiau realiomis sąlygomis vartotojai gali patirti šiek tiek sumažėjusį diapazoną arčiau 175 myliųtačiau tai vis tiek užima konkurencingą Citroën e-C3 poziciją savo segmente.
Be to, e-C3 aprūpintas greito įkrovimo galimybėmis – naudojant 100 kW nuolatinės srovės greitąjį įkroviklį, nuo 20 % iki 80 % įkraunama vos 26 minutes.
Įkrovimui namuose 7,4 kW kintamosios srovės įkroviklis leidžia visiškai įkrauti per kiek daugiau nei keturias valandas, todėl jį patogu įkrauti per naktį.
Kova su Kinijos elektromobiliais dėl kainos ir savybių
Didžiausias „Citroën“ iššūkis – atremti konkurenciją su Kinijos prekių ženklais, kurie Europos rinką užtvindo panašiai įperkamais elektromobiliais.
MG MG4 EV yra vienas didžiausių Citroen e-C3 konkurentų
Pavyzdžiui, MG4 kaina yra panaši, tačiau siūlo ilgesnį akumuliatoriaus veikimo diapazoną ir šiek tiek sportiškesnę pavarą, todėl jis yra didžiulis varžovas.
Be to, tokie prekių ženklai kaip BYD ir Nio plečia savo veiklą Europoje, siūlydami daug funkcijų turinčius elektrinius automobilius labai konkurencingomis kainomis.
Siekdama išlikti konkurencinga, „Citroën“ pasitelkė išmanų sąnaudų mažinimo priemonių derinį ir bendradarbiavo su tiekėjais, įskaitant pigesnę LFP akumuliatorių technologiją, gautą iš Kinijos.
Taip e-C3 gamybos sąnaudos išlaikomos žemos, nepakenkiant pagrindinėms savybėms, tokioms kaip komfortas ir diapazonas. Strategiją dar labiau palaiko Slovakijos gamybos bazė, kurioje Citroën gali išlaikyti kokybės kontrolę ir gauti naudos iš mažesnių gamybos sąnaudų.
Žvelgiant į ateitį, 2025 m. pradžioje „Citroën“ planuoja išleisti dar pigesnę „e-C3“ versiją su sumažintu 200 km (124 mylių) nuotoliu ir dar mažesne 20 000 eurų pradine kaina.
Šis žingsnis padės „Citroën“ pritraukti dar daugiau kaina besidominčių pirkėjų, todėl jis taps lyderiu prieinama elektromobilių rinka.
Plėtra ir rinkos strategija
„Citroën“ rinkos strategija apima ne tik kainodarą.
Prekės ženklas siekia padidinti savo Europos rinkos dalį iki 5 %aukštyn nuo 3,7 % 2023 m. „e-C3“ yra labai svarbus siekiant šio tikslo, nes „Citroën“ planuoja iki 2025 m. pagaminti septynis skirtingus modelius, paremtus ta pačia prieinama platforma, užtikrinant nuolatinį naujų, įperkamų elektromobilių srautą taupiems pirkėjams.
„Citroën“ generalinis direktorius Thierry Koskas išreiškė pasitikėjimą prekės ženklo gebėjimu išlaikyti savo identitetą ir tuo pat metu už prieinamą kainą.
“Mes neturime gintis; mes taip pat galime būti puolime“, – teigė Koskas, pabrėždamas bendrovės siekį augti ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje, planuojant žengti į kitas besivystančias elektromobilių rinkas, kuriose įperkami elektromobiliai yra labai paklausūs.
Įtikinama EV alternatyva Kinijos importui?
Nors Kinijos elektromobiliai užplūsta Europos rinką, dažnai su daugiau aukštųjų technologijų funkcijų konkurencingomis kainomis, Citroën lažinasi dėl savo patikimumo, komforto ir paprastumo reputacijos.
Pirkėjams, kurie pirmenybę teikia sklandžiam važiavimui ir prekės ženklo palikimui, o ne ryškioms techninėms funkcijoms, e-C3 yra patrauklus pasirinkimas.
„Citroën“ požiūris į elektrinį mobilumą yra gaiviai pragmatiškas, sutelkiant dėmesį į esminius dalykus, per daug neapsunkinant pakuotės.
Tačiau „Citroën“ sėkmės raktas bus tai, kaip jis sugebės išlaikyti pusiausvyrą tarp įperkamumo ir kokybės, nes plečia savo elektromobilių asortimentą.
„Dacia Spring“ ir „Renault 5 EV“ yra dar du konkurentai, kuriuos reikia žiūrėti šioje erdvėje, tačiau kol kas „e-C3“ yra vienas iš ekonomiškiausių elektromobilių Europoje, siūlantis patikimą pasirinkimą tiems, kurie nori pereiti prie EV nesulaužant banko.
Paskutinės mintys
Citroën e-C3 yra daugiau nei dar vienas elektrinis miesto automobilis; tai svarbus žingsnis siekiant prekės ženklo demokratizuoti elektrinį mobilumą Europoje.
Didžiausią dėmesį skiriant įperkamumui, patogumui ir praktiškumui, e-C3 yra puikioje padėtyje, kad pritrauktų biudžetą turinčius pirkėjus, net ir stiprėjant konkurencijai iš Kinijos.
Galbūt tai nėra pats ryškiausias elektromobilis rinkoje, tačiau daugeliui pirkėjų dėl konkurencingos kainos, protingo asortimento ir patikimo Citroën prekės ženklo įvaizdžio e-C3 taps patraukliu pasirinkimu sparčiai besivystančioje rinkoje.
Stebėsime nebrangius elektromobilius, nes elektromobilių rinka įžengs į įdomią erą.
Kadangi Citroën su e-C3 kuria įperkamų elektromobilių ateitį, DS Automobiles prabangą pakėlė į naujas aukštumas. SM duoklėaukščiausios kokybės elektrinė transporto priemonė, kurioje derinamas paveldas ir naujovės. Išsamiai ištyrinėkite SM Tribute EV „Smart Motoring“.
Patinka tai, ką perskaitėte?
Norėdami gauti daugiau tokių straipsnių, kaip šis, gaukite mūsų savaitinį el. naujienlaiškį, įskaitant partnerių pasiūlymus ir viską, kas susiję su automobiliais, užregistruokite savo el.
Atkreipkite dėmesį: Jūs negalite užsiprenumeruoti Smart-Motoring, nebent pažymėsite varnelę toliau esančiame langelyje, nurodydami, kad perskaitėte ir sutikote su mūsų privatumo politika.