2024 m. liepą tęsiasi privačių naujų automobilių pardavimo nuosmukis
Ilgą laiką užsitęsęs privačių naujų automobilių pardavimų nuosmukis tęsėsi ir liepą, o dabartinei kebliai padėties pabaigos nematyti, rodo šią savaitę Automobilių gamintojų ir prekybininkų draugijos (SMMT) paskelbti duomenys.
Oficialiai pramonė švenčia 24 mėnesius iš eilės augantį naujų automobilių registravimą, tačiau visa tai dėka po atsigavimo ir automobilių parko sektoriaus augimo. Kalbant apie privačių naujų automobilių pardavimą, tai visai kitokia istorija. Liepa buvo devintas mėnuo iš eilės, kai privačių naujų automobilių pardavimai mažėjo, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Dešimt iš pastarųjų 12 mėnesių ir 15 iš paskutinių 24 mėnesių taip pat sumažėjo, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Privatūs pardavimai liepos mėnesį sumažėjo 11%, o tai šiek tiek viršija 12% metų vidurkį. Tai maždaug 59 000 automobilių mažiau privatiems savininkams užregistruota per pirmuosius septynis šių metų mėnesius, palyginti su praėjusiais. Palyginimui, parko registracija liepos mėnesį išaugo 13%, o tai gerokai mažiau nei per metus išaugęs 21%.
Elektroninių automobilių pardavimas auga, tačiau politinių žaidimų gausu
Elektromobilių registracija ir toliau lenkia bendrą rinką, nepaisant dar vieno prasto mėnesio rinkos lyderei „Tesla“ – išaugo 19%, palyginti su 3%. SMMT apgailestavo, kad privačių elektromobilių pardavimas sumažėjo atsižvelgiant į rinkos dalį, tačiau taip pat pripažino, kad faktinė privačių naujų automobilių registracija iš tikrųjų padidėjo 1%, o tai atrodo gerai, palyginti su bendru privačių naujų automobilių pardavimu 11%. Tačiau pramonė daro viską, kad sumažintų elektromobilių augimą, nes bando prašyti vyriausybės dotacijų, todėl tai nėra nieko naujo.
JK ZEV (nulinės emisijos transporto priemonės) mandatas reiškia, kad automobilių bendrovės turėtų parduoti 22 % elektromobilių nuo bendros sumos, tačiau realybė yra tokia, kad šiuo metu labai nedaugelis prekių ženklų tai pasiekia, o kiti taiko dideles nuolaidas, kad bandytų pasiekti savo. tikslus. Taip pat yra spragų, leidžiančių prastai pasiekusioms automobilių įmonėms pirkti kreditus iš sėkmingesnių įmonių, o įkraunami hibridai taip pat mažiau prisideda prie bendrų tikslų.
Hibridinių (+31 proc.) ir įkraunamų hibridų (+12 proc.) pardavimai liepos mėnesį taip pat augo, o benzino (-6 proc.) ir dyzelino (-22 proc.) pardavimai sumažėjo.
Skaičiai rodo, kad perėjimas nuo grynai benzininių ir dyzelinių automobilių pradeda spartėti, nors daugelis pirkėjų mieliau renkasi mažesnį žingsnį ir pereina prie hibridinio – su kištuku ar be jo –, o ne pereina tiesiai prie grynai elektrinio. transporto priemonė.
Geras mėnuo, blogas mėnuo
Nepaisant to, kad bendra rinka yra gana plokščia, visada yra prekių ženklų, kurie veikia geriau arba blogiau nei kiti. Štai kaip jie pasirodė liepos mėnesį.
Tai buvo geras mėnuo Abarth, BMW, BYD, Citroën, Cupra, Dacia, Genesis, Honda, Hyundai, Jeep, Land Rover, Mercedes-Benz, Nissan, Peugeot, Renault, SEAT, Smart, Subaru ir Volvo. Visi šie prekių ženklai viršijo bendrą rinką bent 10% (taigi, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų mėnesiu, augimas buvo bent 12,5%).
Tuo tarpu Alfa Romeo, Alpine, Audi, Bentley, DS Automobiles, Ford, GWM Ora, Ineos, Lexus, Maserati, Mazda, Polestar, Porsche, Skoda, Suzuki, Tesla, Toyota ir Vauxhall rezultatai buvo ne tokie linksmi. Visi šie prekių ženklai, palyginti su visa rinka, nepasiekė bent 10 % (taigi, pardavimai sumažėjo mažiausiai 7,5 %, palyginti su praėjusių metų liepos mėn.)
Tai reiškia, kad šie prekių ženklai buvo daugiau ar mažiau ten, kur tikėjotės: Fiat, Jaguar, KGM (nee SsangYong), Kia, MG, Mini ir Volkswagen. Visi jie buvo 10 % geresni arba prastesni nei bendra rinka.
„Volkswagen“ buvo perkamiausias prekės ženklas liepos mėnesį, aplenkdamas BMW, „Kia“, „Audi“ ir „Nissan“. „Volvo“ mėnuo buvo ypač stiprus iš didelių prekių ženklų – registracijų skaičius išaugo daugiau nei 60%. „Ford“ turėjo dar vieną gana baisų mėnesį – registracijų skaičius sumažėjo 31%.
Sportage išlieka viršuje
Trečią mėnesį iš eilės ir ketvirtą kartą šiais metais „Kia Sportage“ buvo geriausiai parduodamas naujas automobilis JK. Likus penkiems mėnesiams, „Sportage“ vis labiau artėja prie bendros aukščiausios vietos ir šiuo metu nuo „Ford Puma“ atsilieka tik 1600 vienetų.
„Volvo XC40“ netikėtai užėmė ketvirtą perkamiausių sąrašo vietą, o „Volkswagens Golf“ ir „Polo“ buvo vieninteliai du hečbeko modeliai liepos mėnesio dešimtuke – visa kita – visureigis / krosoveris. „Volkswagen“ pirmajame dešimtuke pateko trys automobiliai: penktoje – „Golf“, septintoje – „T-Roc“, devintoje – „Polo“.
Artimiausiomis dienomis atliksime įprastą dešimties geriausių analizę.