Varomas: „Volvo XC40 B3“ šeimos visureigio apžvalga

Pasaulis juda į elektros ateitį, tačiau dar ne visi tam pasiruošę. Su Kinijos begemoto Geely parama, „Volvo“ veržiasi į priekį, pristatydama santykinai pigus elektrinis modelis EX30kuris netgi lenkia pradinio lygio kompaktinį visureigį XC40 B3.
Pradinis lygis yra šiek tiek nemalonus, nes tai pilnavertis, išaugęs, aukščiausios kokybės ir neseniai atgaivintas šeimyninis visureigis, tačiau pradinė 35 895 svarų sterlingų kaina reiškia, kad jis derinamas su tokiais kaip Nissan Qashqai.
Gerai, prie mūsų pridėtas „Plus“ paketas, kuriame yra keletas papildomų žaislų, įskaitant šildomas sėdynes ir šildomą vairą, kuris, mano nuomone, būtinas, kai žemėje yra šerkšnas, o prie kainos pridedama 3 550 GBP. .

Neseniai atgaivino?
Taip, XC40 buvo atlikta keletas reikšmingų pakeitimų. Galbūt iš pradžių jų nepastebėsite, bet yra naujas priekinis buferis, šiek tiek mažesni LED priekiniai žibintai ir naujas galinis buferis. Viduje viskas atrodo taip pat, nors yra naujos „Google“ technologijos ir prieš keleivį esantis skydelis, identifikuojantis, kurioje klasėje esate.

Didesni pokyčiai yra po oda, kai senieji 1,5 l trijų cilindrų „T3“ benzininiai varikliai buvo pakeisti tolygesniais, tobulesniais 2,0 l keturių cilindrų agregatais, šiuo atveju pažymėtais B3 ženklu. Tai tikrai reikšmingas patobulinimas, palyginti su senu varikliu, pašalinus anksčiau buvusius barškučius ir vibracijas, pakeistas tyliu dūzgimu.
Tai švelnus hibridinis variklis, o tai reiškia, kad prijungtas nedidelis elektros variklis, kuris prireikus padėtų padidinti našumą. Paprastai tai būna žemesnėje dalyje, kai traukiate nuo sankryžų, kur jo suteikiamas papildomas 40 Nm sukimo momentas (iš viso yra 265 Nm) priverčia automobilį pajudėti greičiau. Tai reiškia, kad nuo akceleratoriaus paspaudimo iki XC40 pajudėjimo su bet kokiu entuziazmu praeina gana vėlavimas, todėl bet koks įtemptas laikas išeina atsargiai.
Septynių greičių automatinė pavarų dėžė sklandžiai perjungia pavaras judant, neapsimetinėdama sportiškais, aštriais kraštais. Tai puiku, nors kai kurie gali praleisti rankinį variantą.
Naujasis variklis visą savo 163 AG galią nukreipia į priekinius ratus – visų varančiųjų ratų parinktis nebeliko, nebent pasirinktumėte dviejų variklių grynai elektrinį modelį – to pakanka stebėtinai staigiems greičio posūkiams.

Greitas „Volvo“ visureigis?
Gerai, gal ne taip greitai. Jis pasieks 62 mylių per valandą greitį per 8,6 sekundės, ir nors mes neturėjome chronometro, kad patikrintume šį teiginį, jis jaučiasi taip greitai, kaip sako „Volvo“. Ir, atvirai kalbant, jis yra daugiau nei pakankamai greitas šeimos visureigiui. Jei norite važiuoti greitai, galbūt neturėtumėte pirmiausia ieškoti „Volvo“ svetainės.
Galite išleisti dar apie 1000 svarų sterlingų ir atnaujinti iš Volvo XC40 B3 į B4, kuris padidina dar 34 AG ir sekunde sumažina šviesoforo sprinto laiką. Kažkaip tai pavyksta nepakenkiant degalų ekonomijai, bent jau pagal oficialius duomenis (beje, 42,1 mpg), bet sutaupytume pinigų – B3 yra pakankamai geras, kad vargu ar galėsite pasakyti, skirtumas.

Jei tai nėra greita, ar tai patogu?
Per laiką su automobiliu įveikėme keletą didelių atstumų, įskaitant aštuonias valandas greitkelyje, ir tai buvo įspūdingai atpalaiduojanti ir rafinuota patirtis. Žinoma, pakaba kartais jautėsi šiek tiek tvirta, ypač lūžusiuose keliuose aplink Liverpulio miesto centrą, bet šiaip ji puikiai išlygino kiekvieną bangavimą.
Posūkiuose jis jūsų nejaudina, tačiau automobilis yra tvirtas, stabilus ir nuspėjamas, tarp vairo ir priekinių ratų jaučiamas linijinis pojūtis. Kėbulas svyra šiek tiek daugiau, nei man patiktų, bet tada tai nėra automobilis, skatinantis jį greitai mesti į posūkius, todėl tai atleistina.

O kaip XC40 vidus?
Panašu, kad XC40 visada darė, su keliais nedideliais patobulinimais. Rezultatas yra tai, kad jis turi puikų, tinkamai aukščiausios kokybės saloną, kuris galbūt šiek tiek per tamsus.
Prietaisų skydelio viduryje yra aiškus ir aiškus 9,0 colių „Google“ palaikomas informacinis ir pramogų centras, o tai reiškia, kad „Google“ žemėlapiai yra integruoti, taip pat prieiga prie daugybės kitų programų. Taip pat galite naudoti balso integravimą, lojimą „Hey Google, navigate home“ kaip nurodymą ir leisti sistemai sutvarkyti visa kita.

Tačiau atminkite, kad ne visi gali naudotis sistema. Jei turite „Google Workspace“ paskyrą, negalėsite prisijungti prie sistemos, todėl negalėsite pasiekti savo kontaktų, adresų, kalendoriaus, muzikos srautinio perdavimo prenumeratos ar kitų „Google“ teikiamų paslaugų. Be įmontuoto „Android Auto“ negalite prijungti telefono ir grįžti prie to. Nesvarbu, ar tai „Google“, ar „Volvo“ apsileidimas, yra ginčytinas klausimas, nes rezultatas yra tas pats: maždaug aštuonių milijonų vartotojų nusivylimas. Be to, jei norite tiesiog prijungti „Samsung“, „Google“ ar bet kurį kitą telefoną ir naudoti „Android Auto“, o ne prisijungti prie integruotos „Volvo“ sistemos, jums nesiseka, nesvarbu, kokią paskyrą turite.
Nepaisykite „Google“ dalykų, ir tai vis tiek šiek tiek vargins. Ankstesnė „Volvo“ operacinė sistema „Sensus“ buvo šedevras, kai ji buvo pristatyta ir išliko paprasta, elegantiška ir lengvai naudojama, nors ir šiek tiek lėta ir pasenusi. Dabar tai aptaku ir greita, bet rasti norimų dalykų nėra lengva – net ir taip paprasta, kaip radijo stoties keitimas ar salono temperatūros reguliavimas, norint sureguliuoti, reikia kelis kartus palieti ekraną. Vis dėlto, kaip ir bet kurio naujo automobilio atveju, kai viską sureguliuosite taip, kaip jums patinka, greičiausiai daugiau niekada nereikės jo liesti.

Priekinės sėdynės yra puikios, su plačiu reguliavimo diapazonu, o mūsų Plus specifikacijos modelyje visos reguliuojamos elektra. Taip pat yra sėdynių šildymas ir šildomas vairas, kuris šiuo metų laiku yra puikus. Nepaisant santykinai kompaktiškų XC40 matmenų, jums netrūks vietos – bus pakankamai vietos galvai ir pakankamai vietos alkūnėms.
Gale yra šiek tiek jaukiau, bet vis tiek yra pakankamai vietos porai suaugusiųjų patogiai įsitaisyti. Tiktų trys, tačiau vidurinis keleivis gali skųstis bet kuo, išskyrus trumpą kelionę.
Eikite į automobilio galą ir rasite bagažinę, kurios dydis tinkamas, jei jis nėra išskirtinis. 443 litrų talpa yra mažesnė, nei rasite Audi Q3 (530 litrų) arba BMW X1 (540 litrų) gale.

Ar turėčiau nusipirkti Volco XC40?
Jei galite susitaikyti su bagažinės apribojimais, kurie gali pasivyti kai kurias sunkiasvores šeimas su vežimėliais ir panašiai, tada XC40 yra puiki ir maloni mašina. Praėjus daugiau nei šešeriems gamybos metams, naujausias veido patobulinimas išlaikė jį šviežią, neprarandant aukščiausios kokybės „Volvo“ savybių, kurių tikitės.

Jis įspūdingai patogus, rafinuotesnis nei buvo anksčiau, o važinėtis kaip niekad taupus ir pigus. Mėnesį pavažinėjus automobiliu, akivaizdu, kad jis daugeliui patiktų, išvengiant atviro konkurentų sportiškumo ir besidomintis tuo, ką išmano geriausiai – pasiūlyti patogų ir tylų transportą visiems.
Jei dar nesate pasirengęs važiuoti elektra – ir viskas ne visiems tinkamas pasirinkimas bet kokiu atveju – tada benzinu varomas Volvo XC40 B3, net ir įėjimo į asortimentą taške, turi būti jūsų trumpajame sąraše.
Išbandytas modelis: Volvo XC40 B3 Plus
Vidutinis Džo įvertinimas: ★★★★☆
Kaina: | 39 455 GBP | Diapazonas : | 35 895–45 520 GBP |
Galia: | 163 AG | Sukimo momentas : | 265 Nm |
Maksimalus greitis : | 112 mylių per valandą | 0-62mph: | 8,6 sekundės |
Ekonomika : | 42,1 mpg |