Pirmasis važiavimas: „Skoda Superb Hatch“ apžvalga – didelis, drąsus ir puikus
Nuo pat pirmos kartos „Skoda Superb“ man visada patiko „Skoda Superb“, kuris atrodė kaip „Octavia“, kuris buvo 110% nuvalytas per kopijavimo aparatą. Šis naujas ketvirtos kartos modelis grįžta prie saugių ir protingų 2001 m. šaknų, nors manyčiau, kad jis atrodo per daug panašus į ankstesnį modelį.
Vis dėlto tuo beveik baigiasi kritika.
Automobilio universalo versija jau važiavo, ir mano kolega Maxine Ashford teigė, kad tai yra „paskutinis įrodymas, kad universalas, ypač dyzelinis, vis dar yra nugalėtojas“.
Turėjome šiek tiek ilgiau palaukti hečbeko, tikriausiai, kaip „Skoda“ pripažįsta, jis bus mažiau populiarus nei universalas, kuris, savo ruožtu, yra mažiau populiarus nei didelis „Kodiaq“ visureigis. Sekite pinigus, matote.
Vis dėlto laukti buvo verta. „Volkswagen“ grupei priklausanti gamybinė „behemoth“ platforma sumažino sąnaudas, tačiau privedė prie to, kad mažesni grupės nariai – „Škoda“ ir „Seat“, ypač – paėmė viską, kas jiems buvo duota. Šį kartą „Skoda“ tiesiogiai vadovavo automobilio kūrimui ir perdavė savo darbą „Volkswagen“, kuris jį panaudojo kaip naujojo „Passat“ pagrindą.
Didelė automobilio dalis – jis 1 cm ilgesnis už universalą – reiškia, kad jo konkurentai yra tokie kaip 5 serijos BMW ar E klasės Mercedes, tačiau dėl kainos jis priešinasi mažesniems variantams, pvz., 3 serijai ir C klasei. Didžiulė bagažinė patiks net pirkėjams, žiūrintiems į tokius visureigius kaip „Kia Sportage“ ir „Nissan Qashqai“.
Jo viduje yra akrų erdvės, o priekinės sėdynės suteikia daugiau nei gali prireikti net aukščiausiems žmonėms, nors tie, kurių kojos ypač trumpos, gali jaustis arčiau vairo, nei norėtų. Gale yra daugiau vietos, o kojoms užtenka patogiai įsitaisyti ir į pėdų erdvę įstumti suspaudusį krepšį. Tačiau jums to nereikės, nes bagažinė yra didžiulė. Jis praryja 645 litrus, o tai vos ne mažiau nei universalas, su bagažinės pertvaromis, kad išlaikyčiau Jack Wolfskin Traveltopia bagažas saugus, daug skylių ir netikros grindys, padedančios praktikuoti.
Po kelių klaidingų paleidimų „Volkswagen“ „Skoda“ taip pat nusprendė, kaip sukurti informacijos ir pramogų sistemas. Didelis 13,0 colių ekranas mano SE Technology spec automobilio buvo ryškus, aiškus, tikslus ir intuityvus naudoti. Taip gerai, kad net neprisijungiau „Android Auto“ (kurį galima daryti belaidžiu būdu), ką esu linkęs daryti kiekviename automobilyje. Iš pradžių tai šiek tiek pribloškia, bet praleiskite su juo 20 minučių važiuojamojoje dalyje, kad nustatytumėte priekinį ekraną taip, kaip jums patinka, o valdyti yra paprasta.
Prietaisų skydelyje taip pat yra tikrų mygtukų su trimis sukamaisiais valdikliais, kurie keičia jų veiklą. Pagal numatytuosius nustatymus jie veiks kaip šildytuvo valdikliai, tačiau greitas paspaudimas paverčia juos važiavimo režimo parinkikliu. Juos taip pat galima konfigūruoti, todėl galite turėti greitą, fizinę prieigą prie sistemos, kurios jums reikia reguliariai. Tai tiesiog veikia ir yra daug geriau nei durti į ekraną vairuojant.
10,25 colio ekranas veikia kaip vairuotojo prietaisų skydelis. Vėlgi, viskas aišku, bet ji yra įdėta į aplinką, kuri atrodo kaip pasekmė, tarsi kas nors būtų sukūręs prietaisų skydelio gaubtą tradiciniams ciferblatams, bet paskutinę akimirką iškeitė jį į iPad. Džiugu, kad iš vairuotojo sėdynės nematote gremėzdiško dizaino.
Tai taip pat geriausia sėdynė, nes čia po variklio dangčiu galėsite mėgautis 2,0 l dyzeliniu varikliu – taip pat galima rinktis benzininį ir hibridinį variantą. Suprantama, kad vos 150 AG tai nėra ugnies kamuolys, tačiau 360 Nm sukimo momentas leidžia automobiliui dirbti su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže, sukuriant nesustabdomos jėgos pojūtį.
Mūsų automobilyje buvo sumontuota dinaminio važiuoklės valdymo parinktis, kuri naudoja naujoviškus amortizatorius automobiliui valdyti. Jis nėra „puikus valdymas“, kaip siūlė „Skoda“ atstovas, tačiau jis yra labai geras. Visur yra sukibimas su gerai subalansuota važiuokle ir įspūdingu vairavimo pojūčiu tokiam dideliam ir patogiam sedanui. Pastumkite važiavimo režimą į komfortą ir jis puikiai juda, o sportinis režimas sutvirtina automobilį ir įkvepia daugiau pasitikėjimo energingais posūkiais. Sąžiningai, tačiau laikykite jį patogiai; čia automobilis yra geriausias.
Keliaukite kartu, o automobilis žada net 56,9 mpg ekonomiškumą. Savo laiką baigiau būdamas 40-ies, o tai yra geras rezultatas, atsižvelgiant ir į reljefą, ir į minėtą energingą vairavimą. Galėsite padaryti geriau, ypač dėl neįtikėtinų „Skoda“ aerodinaminių rezultatų.
Gaila, kad pasaulis demonizuoja dyzeliną ir kad rinkodaros komandos išleidžia daug pinigų, kad pirkėjai renkasi sunkesnius, mažiau efektyvius, bet pelningesnius visureigius. Tie, kurie skiria laiko atrasti „Superb“, nesvarbu, ar tai būtų hečbekas, ar universalas, supras, kad tai greičiausiai yra visas automobilis, kurio jiems kada nors prireiks. Gerai, galbūt šiek tiek pranašesnė SE L specifikacija, bet tai tik išrankus.
Išbandytas modelis: „Skoda Superb 2.0 TDI SE“ technologija
Vidutinis Džo įvertinimas: ★★★★★