Mercedes-Benz EQE visureigis (2023) | Ekspertų įvertinimas

Santrauka
Mercedes-Benz EQE visureigis yra didelis elektrinis visureigis, pagrįstas panašaus dydžio EQE sedanu. JK jį buvo galima užsisakyti 2023 m.
Kaip ir sedano versija, EQE visureigis buvo giriamas už konkurencingą akumuliatorių diapazoną ir interjero atmosferą, o tai abu yra svarbūs veiksniai.
Tačiau EQE visureigis taip pat sulaukė kritikos. Kaip Vairavimas elektraTomas Jervisas apibendrina: „Mercedes EQE visureigis gali pasigirti milžinišku jutikliniu ekranu, greitu įkrovimu, daug vietos saugykloje ir – tam nenaudai – didele kaina. Kolegos apžvalgininkai sutinka, nurodydami, kad „Mercedes“ yra labai brangus, ypač kaip pradinio lygio prabangaus modelio versija. BMW iX yra daugiau nei 20 tūkst. svarų pigiau.
Be to, kiti pastebi, kad šis visureigis taip pat neprilygsta jo vadovui sedanui. EQE SUV vadinimas „nusivylimu“, TelegrafasAndrew English tvirtina, kad „vairuoti nebuvo taip malonu“ ir kad „jis neturi tokios puikios vairavimo dinamikos, kaip sedano EQE sesuo“.
Nepaisant stiprios konkurencijos, ParkerisAlanas Tayloras-Jonesas priduria, kad EQE visureigis „tikrai turi tam tikrų dalykų“, ir daro išvadą, kad automobilio viduje yra „daug vietos žmonėms, o bagažinė daugeliui yra pakankamai didelė“. Nors to galima tikėtis atsižvelgiant į didelę kainą, jis taip pat pabrėžia, kad „baziniuose modeliuose yra daug įrangos“.
2024 m. liepos mėn. visureigis „Mercedes-Benz EQE“ turi a Naujų automobilių ekspertų įvertinimas B, 68 proc.. Nors automobilių žurnalistams tai gali nepatikti, EQE visureigis puikiai vertinamas dėl savo išskirtinio saugumo įvertinimo ir nulinės emisijos pro išmetimo vamzdį, kurie tikriausiai yra svarbesni mokantiems klientams. Eksploatacijos išlaidos yra didelės, o tai nenuostabu, atsižvelgiant į automobilio prabangą, rafinuotumą ir 100 000 svarų sterlingų kainą.
EQE SUV akcentai
- Ilgas baterijos veikimo nuotolis
- Klasėje pirmaujanti informacinė pramoga
- Erdvus ir tvarkingas interjeras
- Puikus saugumo įvertinimas
- Nulinis išmetamųjų teršalų kiekis
EQE SUV žemieji žibintai
- Jaučiasi toks sunkus, koks yra
- Keletas pigių interjero detalių
- Jokios „nuolatinės“ saugyklos
- Brangus, bazinė kaina ir aukštesnė
Pagrindinės specifikacijos
Kūno stilius: Vidutinis visureigis
Varikliai: elektrinis, maitinamas baterijomis
Kaina: Nuo £90 560 kelyje
Pradėta: 2023 m. ruduo
Paskutinį kartą atnaujinta: N/A
Pakeitimo terminas: TBA
Vaizdų galerija
Apžvalgos, bandymai kelyje ir palyginimai iš visos JK automobilių žiniasklaidos. Spustelėkite bet kurį laukelį, kad peržiūrėtumėte.
Modelis peržiūrėtas: Diapazono apžvalga
Rezultatas: 7/10
„Mercedes-Benz EQE visureigis yra išskirtinai rafinuotas ir dažniausiai patogus, todėl trumpai dirba Didžiosios Britanijos keliais ir jų lūžusiomis dangomis. Tačiau, kaip ir su daugeliu didžiųjų Merc EQ gaminių, vis dar yra problemų dėl pakuotės, konstrukcijos kokybės ir bendro naudojimo. Tai taip pat brangus pasiūlymas. “
Autorius: Jordanas Katsianis
Skaityti apžvalgą
Modelis peržiūrėtas: Diapazono apžvalga
Rezultatas: 7/10
„Visiškai elektrinio Mercedes EQE sedano visureigio versija yra praktiškesnė ir geriau aprūpinta, bet ir žymiai brangesnė.
Autorius: Danas Trentas
Skaityti apžvalgą
Modelis peržiūrėtas: 350 SUV 4MATIC AMG Line Premium
Rezultatas: 8/10
„EQE visureigis būtų labai simpatiškas ir lengvas automobilis, su kuriuo galėtų gyventi kiekvienas, jo daug teigiamų dalykų yra daugiau nei keistai neigiami. Atsižvelgiant į šį pirmąjį važiavimą, tai kol kas geriausias „Mercedes“ elektromobilis, nors ir kainuoja 99 260 svarų sterlingų, bet labai brangus.
Skaityti apžvalgą
Modelis peržiūrėtas:
Rezultatas: 6/10
„EQE visureigyje neabejotinai yra geras automobilis. Deja, neatrodo, kad „Mercedes“ inžinieriai būtų visiškai baigę jį nustatyti. Tikrai atrodo, kad keli kalibravimo pakeitimai galėtų padaryti stebuklus važiavimui ir valdymui, todėl tai būtų kur kas labiau rekomenduojama. Tačiau tai vis tiek siaubingai brangus e-SUV ir nesijaučia toks prabangus kaip panašiai brangus BMW iX. (Alanas Tayloras-Jonesas)
Skaityti apžvalgą
Modelis peržiūrėtas: Diapazono apžvalga
Rezultatas: 8/10
„Mercedes EQE visureigis gali pasigirti įspūdingomis technologijomis, diapazonu ir erdve, tačiau jis taip pat yra brangus ir nepasižymi kitose srityse.
Autorius: Andy Goodwin
Skaityti apžvalgą
Modelis peržiūrėtas:
„Turėdamas panašų stilių kaip EQS visureigis, Mercedes-Benz EQE visureigis yra šeimai pritaikytas elektromobilis su aukščiausios klasės įranga, tačiau jis yra gana brangus.
Skaityti apžvalgą
Modelis peržiūrėtas: Diapazono apžvalga
Rezultatas: 7/10
„Kaip ir aukščiausios klasės išmanusis telefonas, „Mercedes EQE“ visureigis gali pasigirti milžinišku jutikliniu ekranu, greitu įkrovimu, daug vietos saugykloje ir – tam nenaudai – didele kaina.
Autorius: Tomas Jervisas
Skaityti apžvalgą
Modelis peržiūrėtas: Diapazono apžvalga
Rezultatas: 6,4 / 10
„Mercedes EQE visureigis tikrai turi keletą dalykų. Viduje daug vietos žmonėms, o bagažinė daugumai yra pakankamai didelė. Net baziniuose modeliuose yra daug įrangos, o baterijų ir variklių našumas ir diapazonas yra geras, jei ne išskirtinis, palyginti su kitais elektriniais visureigiais.
Autorius: Alanas Tayloras-Jonesas
Skaityti apžvalgą
Modelis peržiūrėtas: EQE SUV 350 4Matic
Rezultatas: 4/10
„Šis Mercedes-Benz EQE visureigis buvo nusivylimas, ypač po siurrealistinės S klasės dydžio EQS, kuriam jis dėkingas dėl savo važiuoklės, važiavimo kokybės. Tiesiog nebuvo taip malonu vairuoti, jis nepasižymėjo puikia savo sedano/hečbeko EQE sesers dinamika – ir atrodo, kad tai yra nuostabi pinigų suma už ne beviltiškai gerą automobilį.
Autorius: Andrius anglas
Skaityti apžvalgą
Modelis peržiūrėtas: Diapazono apžvalga
Rezultatas: 6/10
„Prieš dvejus ar trejus metus EQE visureigis galėjo ką nors pateikti ant stalo, bet žaidimas jau seniai pajudėjo.
Autorius: Samas Burnetas
Skaityti apžvalgą
Nepriklausomas susidūrimo testas ir saugos įvertinimai iš Euro NCAP
Suaugusiųjų apsauga: 87 %
Vaiko apsauga: 90 %
Pažeidžiami eismo dalyviai: 80 %
Saugos pagalba: 85 %
Be penkių žvaigždučių įvertinimo, Euro NCAP taip pat nepriklausomai išbandė EQE SUV pagalbos vairuotojui technologiją ir padarė išvadą, kad ji siūlo „labai gerą“ pagalbą greitkelyje ir „puikų“ saugumą.
Nepriklausomos ekonomikos ir išmetamųjų teršalų įvertinimai nuo Žalias NCAP
Nėra ekologinio įvertinimo
2024 m. liepos mėn. Mercedes-Benz EQE visureigis nebuvo laboratoriškai išbandytas Green NCAP.
Žalioji NCAP programa matuoja išmetamųjų teršalų taršą (kuri elektromobiliams yra lygi nuliui) ir energijos vartojimo efektyvumą. Elektromobiliai yra daug efektyvesni nei degimo varikliai, todėl EQE visureigis gali surinkti labai aukštus balus atliekant Green NCAP testavimą, kai tik tai įvyksta. Netrukus vėl patikrinkite.
Patikimumo duomenis pateikė tik automobilių ekspertui MotorEasy
Nėra patikimumo įvertinimo
2024 m. liepos mėn. neturime pakankamai Mercedes-Benz EQE visureigio patikimumo duomenų, kad galėtume sukurti patikimumo įvertinimą.
Automobilių eksperto patikimumo informacija teikiama tik mums naudojant išplėstinės garantijos duomenis iš mūsų partnerio MotorEasy. Kai tik turėsime pakankamai duomenų apie EQE visureigį, paskelbsime balą čia.
Mėnesio nuosavybės išlaidų duomenis pateikė tik automobilių ekspertui Išvalyti transporto priemonės duomenis
Baterijos veikimo diapazonas | Vidutinis | Rezultatas | Variacija | Rezultatas |
EV modeliai | 331 mylia | A | 324–334 mylios | A – A |
Elektros efektyvumas | Vidutinis | Rezultatas | Variacija | Rezultatas |
EV modeliai | 3,6 m/KWh | D | 3,5 – 3,7 m/KWh | D – D |
Draudimo grupė | Vidutinis | Rezultatas | Variacija | Rezultatas |
Visi modeliai | 50 | F | 50-50 | F – F |
Aptarnavimas ir priežiūra | Kaina | Rezultatas |
1 metai | 483 svarai | D |
2 metai | 1 393 £ | D |
3 metai | 2 298 £ | D |
4 metai | 2 657 svarų sterlingų | D |
5 metai | 3596 GBP | D |
Apskritai | 10 427 GBP | D |
„Mercedes-Benz EQE“ visureigis yra gana brangus automobilis, kurį reikia išlaikyti, remiantis viso naudojimo sąnaudų skaičiais, kuriuos išskirtinai „The Car Expert“ pateikė mūsų duomenų partneris „Clear Vehicle Data“.
SUV tikrai turi konkurencingą akumuliatoriaus diapazoną – vienu įkrovimu galima nuvažiuoti daugiausia 324–334 mylių, priklausomai nuo pasirinkto modelio, tačiau jo elektrinis efektyvumas (EV ekvivalentas mylių už galoną benzininiam arba dyzeliniam automobiliui) yra mažesnis nei vidutinis. . Jo aptarnavimo ir priežiūros išlaidos per penkerius nuosavybės metus gali būti brangesnės, nei tikitės, o draudimo išlaidos taip pat yra aukščiausios klasės.
Panašūs automobiliai
Jei žiūrite į Mercedes-Benz EQE visureigį, jus taip pat gali sudominti šios alternatyvos.
Audi Q4 e-tron | BMW iX3 | Ford Mustang Mach-E | Jaguar I-Pace | Kia EV6 | Mercedes-Benz EQC | Polestar 2 | Škoda Enyaq iV | Tesla Model Y | Volkswagen ID.4 | „Volvo XC40“ įkrovimas
Daugiau informacijos
Daugiau naujienų, apžvalgų ir informacijos apie visureigį Mercedes-Benz EQE rasite „The Car Expert“.
Pirkite visureigį Mercedes-Benz EQE
Jei norite įsigyti naują arba naudotą visureigį „Mercedes-Benz EQE“, „The Car Expert“ partneriai gali padėti rasti tinkamą automobilį.
Išsinuomoti visureigį Mercedes-Benz EQE
Jei norite išsinuomoti naują visureigį „Mercedes-Benz EQE“, „The Car Expert“ partneriai gali padėti rasti konkurencingą pasiūlymą.
Asmeninės nuomos sutartys iš Carparison Leasing. Sužinoti daugiau
Asmeninės sutarties nuomos pasiūlymai iš „Rivervale Leasing“. Sužinoti daugiau
Prenumeruokite visureigį „Mercedes-Benz EQE“.
Prenumerata tampa labai populiariu būdu, kuriuo vartotojai gali keletą savaičių ar mėnesių išbandyti elektromobilį, kad apsispręstų, ar tai tinkama alternatyva benzininiam automobiliui. Jei jus domina automobilio prenumerata, „The Car Expert“ partneriai gali padėti. (PS: Kas yra automobilio abonementas?)