700 AG Praga Bohema Road legalus Hypercar
Praga Bohema hiperautomobilis atrodo beveik pakankamai gerai valgyti; nors nesu tikras, ar tai neįtikėtinai perlamutriniai metaliniai oranžiniai dažai, sumaišyti su juoda, glotnios lenktynių linijos, ar tai, kad jie man primena mano vaikystės svajonę Scalextric automobilius, kurių tikėjausi per Kalėdas.
700 AG Praga Bohema Road legalus Hypercar lenktynių dienos testas
Prieš porą metų sukurta (legalinė) Praga koncepcija taip pat buvo įspūdinga, todėl „Praga“ tikrai turi savo įgaliojimus pradėti gaminti automobilį nuo šių metų.
Praga Bohema Nissan GT-R 3,8 l V6 bi-turbo variklis
Kelyje paruoštas „Praga Bohema“ bus automobilis, varomas 3,8 l V6 bi-turbo varikliu, paimtu iš ne mažiau įspūdingo „Nissan GT-R“, o „Bohema“ atsitrenks į svarstykles su daug mažesniu svoriu, rezultatas tikrai bus įdomus. nes gale įgyja 700 AG per mechaninę 6 laipsnių pavarų dėžę.
Taip, toks svoris: „Bohema“ sveria apie 1000 kg – tai gal maždaug 700 kg lengvesnis nei GT-R.
Praga Bohema rankų darbo gamyba
Išlenktas, lygus korpusas pagamintas iš anglies degimo, o tai, be abejo, prisideda prie lengvo svorio. Jis taip pat turi 900 kg prispaudžiamąją jėgą, kuri gali būti tam tikra pagalba.
Pragos paveldas
Praga iš tikrųjų yra labai senas automobilių gamybos prekės ženklas, šiuo metu pasaulinis žaidėjas daugelyje lenktynių trasoje ir už jos ribų, tai tikrai nėra naujas žaidėjas šioje srityje, nors tai yra pirmas kartas, kai Praga gamina hiperautomobilį.
Tomas Kasparekas, Praga savininkas, sako, kad tai yra 117 metų senumo prekės ženklo gairės, nes bendrovė atidžiai stebi kiekvieną Bohema konstrukciją, kad įsitikintų, jog viskas vyksta pagal planą ir netgi viršija tai, ko klientai gali tikėtis iš šio modelio. naujas hiperautomobilis.
Grosjeano iššūkis
Praga Bohema – hiperautomobilis, įkvėptas Indycar vairuotojo Romaino Grosjeano
Pasak istorijos, garsus lenktynininkas ir Pragos ambasadorius Romainas Grosjeanas, turintis įspūdingą istoriją „Formulėje 1“ ir šiuo metu rungtyniaujantis „IndyCar“, metė drąsų iššūkį „Pragai“. Jis paragino juos sukurti tikrai išskirtinį kelių ir bėgių kelio automobilį – tokį, kuris suteiktų nepakartojamą vairavimo patirtį dviems keleiviams be jokių kompromisų.
Grosjeanas aktyviai dalyvavo kuriant Praga Bohema, įnešdamas savo patirtį ir aistrą į projektą.
Neseniai jis išbandė hiperautomobilį sudėtingoje šešių kilometrų Slovakijos žiedo trasoje, kur pabrėžė nepaprastą Bohema sugebėjimą be vargo pereiti iš kelio į trasą ir suteikdamas vairuotojo patirtį kaip niekas kitas.
Kasparekas taip pat sako, kad įmonė, žinoma, labai didžiuojasi, kad pagamino produkciją per tokį trumpą laiką nuo koncepcijos paskelbimo.
„Praga Bohema Hypercar“ bėgių kelio testavimas
Bandymai buvo atlikti tokiose žinomose vietose kaip Spa-Francorchamps, Red Bull Ring ir Niurburgring.
Vairuotojai bandytojai buvo tokie pat kaip ir Benas Collinsas (buvęs „Stig“ iš Aukščiausia pavara) ir IndyCar bei F1 lenktynininkas Romainas Grosjeanas.
Praga Bohema Limited rankų darbo bėgimas
Praga Bohema vairas
„Praga“ pakvietė kelis pradinius klientus į surinkimo gamyklą, kad pamatytų, ką jie gaus, o raktus konkrečiam klientui pirmą kartą perduos 2024 m.
Šis pradinis „Bohema“ pasižymės unikaliomis specifikacijomis, skirtomis „Praga Bohema“ šventei, kuri pradeda ribotą, rankomis sukurtą bėgimą.
Tačiau „perdavimas“ neturi būti painiojamas su įprastu gamybos ciklu, ir tai planuojama 2025 m.
Na, o jei jums įdomu, kokia gali būti tokio žvėries kaina, tai gali būti pirmasis nusivylimas; savininkai privalės atsikosėti mažiausiai 1,16 mln.
Patinka tai, ką perskaitėte?
Norėdami gauti daugiau tokių straipsnių, kaip šis, gaukite mūsų savaitinį el. naujienlaiškį, įskaitant partnerių pasiūlymus ir viską, kas susiję su automobiliais, užregistruokite savo el.
Atkreipkite dėmesį: Jūs negalite užsiprenumeruoti Smart-Motoring, nebent pažymėsite varnelę toliau esančiame langelyje, nurodydami, kad perskaitėte ir sutikote su mūsų privatumo politika.