ES sprendimas apriboja „Meta“ asmens duomenų naudojimą skelbimams – „Computerworld“.
Europos Teisingumo Teismas nusprendė, kad „Facebook“ savininkas „Meta“ turi sumažinti asmeninių duomenų, naudojamų suasmenintoms reklamoms, kiekį, praneša BBC. ES aukščiausiojo teismo sprendimas reiškia, kad tik nedidelė „Meta“ duomenų dalis gali būti naudojama reklamai.
Sprendimas priimtas dėl privatumo aktyvisto Maxo Schremso skundo, kuris teigė, kad „Facebook“ naudojo duomenis apie jo seksualinę orientaciją tiksliniams skelbimams, nors pats Schremsas platformoje nepasidalijo informacija apie savo seksualinę orientaciją.
„Meta“ teigė, kad suasmeninti skelbimai nenaudoja vadinamųjų specialiai suskirstytų duomenų, susijusių su seksualine orientacija, rase, etnine kilme, sveikatos būkle, h ar religija. Tokie duomenys yra priskiriami jautriems ir ES duomenų apsaugos teisės aktams nustatyti griežti jų tvarkymo reikalavimai. Bendrovė teigia, kad labai rimtai žiūri į privatumą ir turės daugiau komentarų, kai peržiūrės sprendimą.