„Box“ praneša apie „Box AI“ atnaujinimą, integraciją su GPT-4o

shutterstock_2103110093-2.jpg



„Box“ pristatė naują „Box AI“ funkcijų rinkinį, apimantį integraciją su GPT-4o, vaizdų ir skaičiuoklių failų palaikymą ir „Box AI“, skirtą metaduomenų API.

Be to, debesų turinio valdymo įmonė paskelbė, kad galutinių vartotojų užklausos Box AI for Hubs, Documents ir Notes bus neribotos organizacijoms, kurios yra jos Enterprise Plus plano dalis.

„Box“ teigė, kad vėliau šiais metais bus atlikti šie „Box AI“ – funkcijų rinkinio, kuris buvo pristatytas praėjusiais metais, patobulinimai, kuriuos sudaro generatyvūs AI modeliai, savaime integruoti į bendrovės „Content Cloud“. Palaikomas turinio portalas „Box Hubs“, papildomų failų tipų palaikymas, įskaitant natūralios kalbos užklausas vaizdo failų formatuose, ir galimybė kūrėjams išgauti „pagrindinę informaciją iš dokumentų dideliu mastu“ naudojant „Box AI“, skirtą metaduomenų API.

Bendrovės CTO Ben Kus pranešime spaudai teigė, kad „AI ir nestruktūrizuotų duomenų derinys yra didžiausia neišnaudota galimybė įmonės IT srityje“.

Thomas Randall, „Info-Tech Research Group“ AI rinkos tyrimų direktorius, elektroniniame laiške teigė, kad Kusas „teisus, kad dirbtinio intelekto ir nestruktūruotų duomenų derinys yra didelė galimybė. Šiame teiginyje trūksta sprendimo galimybės suvienodinti tokius duomenis skirtinguose silosuose. Nors organizacijoms naudingas optinis simbolių atpažinimas atrandant ir apibendrinant nestruktūrizuotus duomenis, tikroji vertė taip pat yra užtikrinti, kad sprendimas gali atrasti ir suvienyti tuos duomenis iš skirtingų sistemų.

Jei organizacija dokumentams saugoti naudoja tik „Box“, jis sakė: „Problema išspręsta. Jei įmonė naudoja „Box“, „SharePoint“, „Dropbox“ ar daugybę kitų dokumentų valdymo sistemų, organizacijos rizikuoja priimti nenuoseklius verslo sprendimus, pagrįstus skirtingais duomenimis.

Kalbant apie bendrą paleidimą, Randall teigė, kad „nėra nieko svarbaus technologijų naujovių požiūriu. Vietoj to, svarbu, kad „Box“ turi pradėti savo generuojamąją AI funkciją, kad išlaikytų konkurencingą rinkos dalį. Jau dabar organizacijos pradeda naudoti mažesnius geriausius sprendimus, siūlančius generatyvią AI pagrįstą žinių bazę ir dokumentų valdymo sistemas, kartu su dokumentų informacijos išgavimu ir vieninga verslo informacija. Šiame kontekste „Box“ greičiausiai nepatirs didžiulio potraukio pritraukti naujų klientų vien dėl jų generuojamųjų AI funkcijų.

Kalbant apie generatyvųjį AI ir turinio organizavimą, kuravimą ir publikavimą, IDC vyresnioji tyrimų vadovė Amy Machado sakė: „Visi vis dar bando tai išsiaiškinti. Ne tik technologijų tiekėjai, tokie kaip „Box“, bet ir galutinių vartotojų organizacijos, kurios klausia: „Kiek naudos iš to gaunu ir kiek esu pasiruošęs išleisti?“. Nėra taip, kad mes gaminame visą gamybą ir visi žino, kaip ją įkainoti, ir visi žino, kiek tai kainuos.

Tikrovė, pasak jos, yra tokia, kad „esame tokioje šaunioje eksperimentavimo fazėje, ir aš manau, kad užklausų limitas privertė galutinius vartotojus iš tikrųjų eksperimentuoti, jei baiminasi. Tai buvo protingas „Box“ žingsnis panaikinti užklausų viršutinę ribą, nes įmonės klientai gali eksperimentuoti ir išsiaiškinti, kaip jie gali naudoti šią technologiją ir gauti iš jos tikros vertės bei naudos.

Box teigė, kad „prieiga prie GPT-4o tokiems produktams kaip Box Hubs, taip pat naujų failų tipų palaikymas, įskaitant vaizdus ir skaičiuokles Box AI, planuojama gauti vėliau šiais metais ir bus įtrauktas į Enterprise Plus planus. .

Tuo tarpu „Box AI for Metadata API“ dabar yra beta versijos klientams, turintiems „Enterprise Plus“ planus. Bendrovė teigė, kad kainodara bus paskelbta arčiau bendro prieinamumo, taip pat kitų „Box AI“ platformos API skambučių ir galutinio vartotojo metaduomenų užklausų pagrindinėje „Box“ programoje.

Randall teigė, kad patobulinimai bus sveikintinas papildymas „Box klientams ir potencialiems klientams, kurie jau svarsto apie Box“. Tačiau „Info-Tech“ pirmiausia rekomenduoja organizacijoms parengti dirbtinio intelekto valdymo strategiją, kad būtų užtikrinta, jog tokie sprendimai kaip „Box AI“ būtų naudojami tinkamame kontekste. Organizacijos turi patikrinti, ar „Box AI“ gaunami duomenys nėra prieštaringi, o tai apsaugo nuo haliucinacijų arba pateikia neteisingus atsakymus.

Pasak jo, organizacijos vartotojų bazė „taip pat turėtų būti apmokyta greitai inžineruoti ir tinkamai naudoti atvejus. Kyla pavojus, kad šios priemonės bus pritaikytos neapmokytai darbo jėgai, kuri per daug pasikliauja generuojamuoju dirbtiniu intelektu ir praranda tinkamą sprendimo panaudojimą: tik kaip pagalbininkas.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -