„Adobe“ prideda „Experience Manager“ „turinio centrą“, kad padėtų rasti ir pakartotinai naudoti skaitmeninį turtą – „Computerworld“
Turinio centre naudotojai taip pat gali tvarkyti neskelbtinų išteklių leidimus ir taikyti valdymo valdiklius, siekdami užtikrinti, kad dirbtinio intelekto sukurtas turinys atitiktų prekės ženklo standartus. Centre taip pat yra analizės, skirtos stebėti išteklių naudojimą organizacijoje ir suprasti, kaip naudojamas turinys.
Remiantis neseniai atlikta IDC apklausa, organizacijos paprastai saugo 44 TB duomenų savo skaitmeninio turto valdymo sistemoje, o dar 143 TB yra išsklaidyta atskiruose vartotojų įrenginiuose, įmonių bendruose diskuose ir socialinės žiniasklaidos platformose, sakė Marci Maddox, skaitmeninės patirties strategijų tyrimų viceprezidentė. IDC.
„Adobe turinio centras sprendžia šią problemą skatindamas pakartotinį naudojimą ir sumažindamas netyčinį kūrybinių pastangų dubliavimą“, – sakė Maddoxas. „Suardydamas turinio rezervuarus ir skatindamas bendradarbiavimą, turinio centras įgalina komandas dirbti efektyviau, efektyviai panaudoti esamus išteklius ir galiausiai sukurti darnesnę prekės ženklo patirtį naudojant skaitmeninę mediją.